velikost textu

Cestovatelský blog jako marketingový nástroj

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Cestovatelský blog jako marketingový nástroj
Název v angličtině:
Travel blog as a marketing tool
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Petra Zelinková
Vedoucí:
Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová
Oponent:
PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
Id práce:
192618
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
13. 6. 2019
Výsledek obhajoby:
Výborně (A)
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
blog, cestovní ruch, influencer marketing, nová média, sociální sítě, Instagram
Klíčová slova v angličtině:
blog, tourism, influencer marketing, new media, social media, Instagram
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Petra Zelinková 2.98 MB
Stáhnout Příloha k práci Bc. Petra Zelinková 343 kB
Stáhnout Posudek vedoucího Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová 139 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D. 308 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. 152 kB