Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop
Event marketing in the fashion field with the focus on Czech e-shop Footshop
Event marketing v oblasti módy se zaměřením na český internetový obchod Footshop
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/107192Identifikátory
SIS: 192519
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
12. 6. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Slovenština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Footshop, módny marketing, marketingová komunikácia, event marketing, streetwear značky, teniskyKlíčová slova (anglicky)
Footshop, fashion marketing, marketing communications, event marketing, streetwear brands, sneakersBakalárska práca s názvom "Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop" poskytuje analýzu marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, pričom vychádza z teoretických základov marketingu módnych značiek a event marketingu. Cieľom práce je najmä zmapovanie event marketingových aktivít Footshopu a komparácia s konkurenciou. Prvá časť práce je zameraná na vymedzenie potrebných pojmov z oblasti event marketingu, módy a podnikania na internete. Nasledujúca časť je zameraná na deskripciu spoločnosti, jej históriu, vymedzenie cieľovej skupiny a predstavenie produktov, ktoré Footshop predáva. V ďalšej časti práce poskytujem analýzu komunikačných nástrojov, ktoré spoločnosť Footshop používa, pričom event marketingu je venovaná samostatná kapitola. Pre dôkladné preskúmanie pozície Footshopu na trhu som vypracovala SWOT analýzu, SLEPTE analýzu a Portetovu analýzu piatich síl, ktoré približujú situáciu, v ktorej sa obchod nachádza, odhaľujú jeho konkurenčné výhody a zároveň poskytujú náhľad na možnosti zlepšenia. Na analýzy nadväzuje porovnanie Footshopu s vybranými konkurentmi zo segmentu obchodov zameraných na predaj streetwear módy a tenisiek. Na konci práca ponúka odporúčania pre zlepšenia a celkový prehľad analyzovaných informácií.
The aim of this bachelor thesis called "Event marketing in the fashion field with a focus on the Czech online store Footshop" provides an analysis of marketing communication of a selected company, based on the theoretical foundations of fashion marketing and event marketing. The aim of this work is to map event marketing activities of Footshop and provide comparison with competitors. The first part of the thesis is focused on the definition of necessary terms from the fields of event marketing, fashion and online shops. The following section is focused on describing the company, its history, defining the target group and introducing products sold in Footshop. In the next part, I provide an analysis of the communication tools that Footshop uses, while a separate chapter is devoted to event marketing. For a thorough review of Footshop's position on the market, I have processed a SWOT analysis, SLEPTE analysis, and Porter's Five Forces analysis, which bring a close look on the position of the company on the market, reveal its competitive advantages, and provide insight into options for improvements. The analyses are followed by comparison of Footshop with selected competitors from the segment of streetwear fashion and sneakers. At the end, the thesis provides recommendations for improvement and an...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...