velikost textu

Obsahová analýza videí nejpopulárnějších youtuberů beauty segmentu na českém a britském trhu

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Obsahová analýza videí nejpopulárnějších youtuberů beauty segmentu na českém a britském trhu
Název v angličtině:
Content analysis of most subscribed Czech and British beauty youtubers´videos
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Amálie Berková
Vedoucí:
Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová
Oponent:
PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
Id práce:
192513
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
13. 6. 2019
Výsledek obhajoby:
Výborně (B)
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
YouTube, youtuber, nová média, reklama, sponzorovaná videa, product placement, influencer marketing, beauty
Klíčová slova v angličtině:
YouTube, youtuber, new media, advertorial, sponsored content, product placement, influencer marketing, beauty
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Amálie Berková 1.67 MB
Stáhnout Příloha k práci Bc. Amálie Berková 92 kB
Stáhnout Posudek vedoucího Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová 139 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D. 307 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. 152 kB