velikost textu

Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Název v angličtině:
Marketing Communication of PlayStation in the Czech Republic and Slovakia
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Šimon Blecha
Vedoucí:
ing. Přemysl Průša
Oponent:
PhDr. Kamil Švec, Ph.D.
Id práce:
192501
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
14. 6. 2019
Výsledek obhajoby:
Velmi dobře (D)
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
PlayStation, videoherní konzole, videoherní průmysl, videohry, komunikace, marketing, PR
Klíčová slova v angličtině:
PlayStation, videogaming consoles, videogaming industry, videogames, communication, marketing, PR
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Šimon Blecha 26.14 MB
Stáhnout Posudek vedoucího ing. Přemysl Průša 301 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Kamil Švec, Ph.D. 208 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD. 152 kB