velikost textu

Hodnocení efektivity sociálně marketingových nástrojů na podporu zdravého životního stylu

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Hodnocení efektivity sociálně marketingových nástrojů na podporu zdravého životního stylu
Název v angličtině:
Evaluation of effectiveness of social marketing tools for healthy lifestyle support
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Alena Bémová
Vedoucí:
MUDr. Dagmar Schneidrová, CSc.
Oponent:
Mgr. Tereza Kopřivová Herotová, Ph.D.
Id práce:
184977
Fakulta:
3. lékařská fakulta (3.LF)
Pracoviště:
Ústav hygieny (12-HYG)
Program studia:
Specializace ve zdravotnictví (B5345)
Obor studia:
Veřejné zdravotnictví (BVZK)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
28. 6. 2018
Výsledek obhajoby:
Velmi dobře
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
efektivita, sociální marketing, zdravý životní styl
Klíčová slova v angličtině:
effectiveness, social marketing, healthy lifestyle
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Alena Bémová 16.88 MB
Stáhnout Posudek vedoucího MUDr. Dagmar Schneidrová, CSc. 489 kB
Stáhnout Posudek oponenta Mgr. Tereza Kopřivová Herotová, Ph.D. 727 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby MUDr. Jolana Rambousková, CSc. 152 kB