Učební opory pro předmětu počítačová grafika
The Teaching Materials for the Subject Computer Graphics
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/98046Identifikátory
SIS: 178045
Kolekce
- Kvalifikační práce [18096]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Novák, Jaroslav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
16. 1. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
učební opory, kurikulární dokumenty, počítačová grafika, grafický editor, Adobe Photoshop, LMS Moodle, e-learningKlíčová slova (anglicky)
teaching materials, curricular documents, computer graphics, graphic editor, Adobe Photoshop, Moodle Learning Management System, e-learningPředmětem této bakalářské práce je vytvoření učební opory pro předmět počítačová grafika. Učební opory budou sloužit studentům a učitelům studijního oboru Obalová technika (Obalový a grafický design) na Vyšší odborné škole obalové techniky a střední škole ve Štětí. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje oblasti počítačové grafiky, které jsou typické pro daný studijní obor. Následuje analýza kurikula studijního oboru, zhodnocení kurikula a navržená doporučení na možná vylepšení kurikula. Praktická část má za cíl vytvořit sadu učebních opor v prostředí LMS Moodle. Poslání praktické části je zvýšení úrovně připravenosti studentů v předmětu počítačová grafika.
The subject of this bachelor thesis is the creation of a teaching materials for computer graphics. Teaching aids will be provided to students and teachers of the field of study Packaging Technology (Packaging and Graphic Design) at the Higher Technical School of Packaging Technology and secondary school in Steti. The thesis content two parts. The theoretical and practical part. The theoretical part describes the areas of computer graphics that are typical for the given field of study. Following is the curriculum curriculum analysis, the curriculum evaluation, and suggested recommendations for possible curriculum enhancements. The practical part aims to create a set of learning support in the LMS Moodle environment. The mission of the practical part is to increase students' level of readiness in computer graphics.