Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Communication Activities of the Publishing Company Kniha Zlín in 2011-2012
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55014Identifikátory
SIS: 126364
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanský, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Kniha Zlín, moderní nakladatelství, on-line marketing, sociální sítě, Jo Nesbø, e-knihyKlíčová slova (anglicky)
Kniha Zlín, modern publishing house, on-line marketing, social networks, Jo Nesbø, e-booksCílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, mladou literaturu, která se objevuje především na evropském trhu. Kniha Zlín na trhu funguje osm let, ale na poli marketingu se začala výrazně prosazovat až v roce 2011, kdy zároveň začala vydávat elektronické knihy. Ve své práci chci představit marketingovou komunikaci zlínského nakladatelství v letech 2011 a 2012 a potažmo jeho přínos jak v oblasti marketingu, tak v oblasti literární. Práce popisuje vznik nakladatelství, jeho vizi, ale důraz je kladen především na marketingovou strategii, respektive na komunikační aktivity v on-line prostředí, jmenovitě na sociálních sítích. Mimo to je prostor věnován i fenoménu elektronických knih, PR aktivitám, jednotnému vizuálnímu stylu, jednotlivým edicím. Důraz je kladen i na severskou literaturu, jejíž publikací se Kniha Zlín v roce 2011-2012 zabývala nejvíce. Dalším tématem je i postavení na českém knižním trhu, kde je Kniha Zlín konfrontována se svými konkurenty. Práce se krátce věnuje i literárním ohodnocením, kterými se Kniha Zlín pyšní a jejich významem v rámci marketingu.
The aim of the thesis named Communication Activities of the Publishing House Kniha Zlín in 2011-2012 is to deal with the marketing communication of the modern publishing house in Zlín. The publishing company wishes to present so called young literature of the highest quality that appears mostly on the European market to the Czech readers. Kniha Zlín has been present on the Czech market for 8 years, however, in the field of marketing the most significant breakthrough came in 2011 when Kniha Zlin started publishing e-books. I dedicate my thesis to the introduction of marketing communication of Kniha Zlin in the period 2011-2012 and also I would like to show the contribution of this publishing house in the both realms of marketing and literature. The thesis describes the birth of the publishing house, its vision, however the main emphasis is focused on marketing strategy, put in other words on communication in the on-line sphere, namely on the social networks. Besides there is space focused on the phenomenon of e-books, PR activities, unified visual style, individual editions. The stress is also put on the Scandinavian literature which was the core of the publishing interest in 2011-2012. The other topic that is discussed in the thesis is the position on the Czech book market, where Kniha Zlin in...