velikost textu
Závěrečné projekty pro rok 2024
Počet projektů: 11
482122
Hodnocení odloženo
PedF
A-PP
Tureckiová, Wanda
Hádková, Kateřina
Žáci se sluchovým postižením a jejich postavení ve třídním kolektivu inkluzivních škol
492122
Hodnocení odloženo
PedF
A-PP
Tóthová, Martina
Rusek, Martin
Analýza procesu řešení úloh s problémovými prvky studenty učitelství chemie
432322
Splněný
PedF
A-PP
Šrámková, Kristýna
Palkovská, Jana
Výzkum významu jógy jako prevence a řešení zdravotních problémů studentů klavírní hry
436322
Splněný
PedF
A-PP
Škvařil, Václav
Kucharská, Anna
Vynořující se otcovství - vývojové aspekty procesu stávání se otcem
316722
Splněný
PedF
A-PP
Rudorfer, Lothar Filip
Kucharská, Anna
Reflexe aktuální praxe v psychologické diagnostice pro aktualizaci a recenzi používaných jazykově diagnostických nástrojů
388321
Hodnocení odloženo
PedF
A-PP
Mwongela Kavua, Martin
Šiška, Jan
Digitální gramotnost mezi učiteli žáků se zdravotním postižením v Keni a České republice.
112222
Hodnocení odloženo
PedF
A-FGM
Kubát, Daniel
Tvrdík, Milan
Školství a výuka jazyků v Říšské župě Sudety
264122
Nesplněný
PedF
A-PP
Krátký, Hynek
Šmejkalová, Martina
Písemné slohové práce jako komplexní jazykové projevy - jejich postavení, funkce a hodnocení
288522
Splněný
PedF
A-PP
Kolandová, Eva
Kmentová, Milena
Psychodiagnostika a hudebně-psychologická diagnostika žáků tříd s rozšířenou tělesnou výchovou - empirické metody výzkumu (podpora disertační práce)
295423
Splněný
PedF
A-PP
Halbychová, Kateřina
Váňová, Hana
Motivace žáků hry na housle 2. a 3. cyklu ZUŠ k veřejnému vystupování
834119
Splněno s výhradou
PedF
A-PP
Barteková, Michaela
Kucharská, Anna
Psaný projev u žáků se specifickou poruchou psaní ve 4. a 5. ročnících základních škol