velikost textu

Výsledky projektu Softwarové prostředky pro výuku modelování virtuálních postav v multimediálních aplikacích

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 18 zázn.)
Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C., Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2. In Peter Vojtáš. ITAT 2007, Information Technologies - Applications and Theory : Zborník. Slovensko: Seňa : PONT, 2007. s. 53–58. (Jedná se o článek prezentovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku.) [Jiný výsledek]
Kadlec, R., Gemrot, J., Burkert, O., Bída, M., Havlíček, Brom, C., POGAMUT 2 - A platform for fast development of virtual agents' behaviour. In Quasim Mehdi, Pascal Estraillier, Michel Eboueya. Proceedings of CGAMES’2007. UK: School of Computing and Information Technology, University of Wolverhampton, 2007. s. 49–53. (Jedná se o článek prezentovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku.) [Jiný výsledek]
Bída, M., Kadlec, R., Brom, C., Význam emocí pro umělé bytosti. In V. Kvasnička, P. Trebatický, J. Pospíchal a J. Kelemen. Mind, intelligence and life. Slovensko: Vydavateľstvo STU, Bratislava, 2007. s. 158–172. (Jedná se o článek prezentovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku.) [Jiný výsledek]
Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Dörfler, M., Brom, C., Towards fast prototyping of IVAs behavior: Pogamut 2. In Catherine Pelachaud, Jean-Claude Martin. Proceedings of 7th International Conference on Inteligent Virtual Humans. Německo: Springer-Verlag, Berlin, 2007. s. 362–363. (Jedná se o krátký článek - poster - prezentovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku.) [Jiný výsledek]
Bída, M., Brom, C., Emoční modely ve virtuálních prostředích. In Šípek, J., Zelenka, J., Semrádová, I. (Eds.). Kognice 2008: Recenzovaný sborník IV. ročníku konference s mezinárodní učastí. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. s. 198–207. (Jedná se o článek publikovaný na konferenci, který vyjde ve sborníku - sborník je ohlášen) [Jiný výsledek]
Brom, C., Gemrot, J., Burkert, O., Kadlec, R., Bída, M., 3D Immersion in Virtual Agents Education . In Spierling, U., Szilas, N. (Eds.). Proceedings of First Joint International Conference on Interactive Digital Storytelling ICIDS 2008. Berlin: Springer-Verlag, 2008. s. 59–70. ISBN 978-3-540-89424-7. (Jedná se o článek prezentovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku) [Jiný výsledek]
Kadlec, R., Pogamut GRID - prostředí pro masivně paralelní testování chování umělých postav pomocí platformy Pogamut. Tato aplikace naprogramovaná v Javě a využívající platformu Pogamut umožňuje paralelní využití výpočetního výkonu více počítačů (GRIDu) pro vývoj a testování chování virtuálních agentů programovaných pomocí platformy Pogamut. Mezi možné využití patří například evoluce chování virtuálních agentů pomocí genetického programování. [Jiný výsledek]
Bída, M., Brom, C., Towards a platform for the education in emotion modeling based on virtual environments. In Dirk Reichardt, ed.. Proceedings of the 3rd Workshop on Emotion and Computing: Current Research and Future Impact. Kaiserslautern, Germany: DFKI, 2008. s. 45–52. ISSN 1865-6374 (Jedná se o článek publikovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku) [Jiný výsledek]
Balas, D., Brom, C., Abonyi, A., Gemrot, J., Hierarchical Petri Nets for Story Plots Featuring Virtual Humans. In Mateas, M., Darken, C. (Eds.). Proceedings of Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. Menlo Park, California, USA: The AAAI Press, 2008. s. 2–9. ISBN 978-1-57735-391-1. (Jedná se o článek publikovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku) [Jiný výsledek]
Gemrot, J., Kadlec, R., Vidnerová, P., Brom, C., Evoluce chování virtuálních postav v 3D hrách. In Peter Vojtáš, ed. Sborník příspěvků prezentovaných na pracovním semináři ITAT. Seňa, Slovensko: Printing and Publishing: PONT s.r.o., 2008. s. 3–9. (Jedná se o článek publikovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku) [Jiný výsledek]
Fajnerová, I., Brom, C., Vlček, K., Krulich, Z., Gemrot, J., Bída, M., Lukavský, J., Berka, R., Priestorová navigácia vo virtuálnej realite. In: Proceedings of Kognice a Umělý život VIII, Praha, Czech Republic. (2008) (Jedná se o článek prezentovaný na konferenci, který vyšel v tištěném sborníku) [Jiný výsledek]
Kadlec, R., Evolution of intelligent agent behaviour in computer games, MSc Thesis, Charles University in Prague, 2008 (Úspěšně obhájená diplomová práce na MFF UK. Jejím výsledek byl projekt Pogamut GRID a výzkum v oboru evoluce chování virtuálních agentů. Práce byla postavena na platformě Pogamut.) [Jiný výsledek]
Gemrot, J., Kadlec, R., Bída, M., Burkert, O., Havlíček, J., Projekt Pogamut získal v r. 2008 mimořádnou cenu Bernarda Bolzana na MFF UK v oboru Informatika. [Jiný výsledek]
Štolba, M., Šimlovič, J., 1. místo v soutěži 2K Botprize 2008 v Austrálii za naprogramování virtuálního agenta, který nejlépe prošel modifikovanou verzí Turingova testu (hodnocen jako nejvíce člověku podobný). Soutěž využívala platformu Pogamut 2 pro programování agentů. Více informací zde: www.botprize.org [24.3.2009] [Jiný výsledek]
Gemrot, J., Brom, C., Kadlec, R., Bída, M., Burkert, O., Zemčák, M., Píbil, R., Pogamut 3 – Virtual Characters Made Simple. In: Advances in Cognitive Systems, book chapter. (Kniha se připravuje. První verze kapitoly do knihy je hotova a momentálně čekáme na vyjádření editorů.) [Jiný výsledek]
Gemrot, J., Kadlec, R., Webový portál platformy Pogamut 2 (http://artemis.ms.mff.cuni.cz/pogamut/). Byl vytvořen webový portál, na který byly postupně přidávány relevantní informace o platformě, stejně jako soubor nápověd a video tutoriálů (v anglickém jazyce) usnadňujícími práci s platformou. Portál dále obsahuje: - fórum, kde mohou uživatelé psát své dotazy - sekci downloads, kde si mohou uživatelé stáhnout instalátor naší platformy - systém Mantis, který slouží pro oznámení chyb a nápadů na rozšíření - webový přístup k svn repository naší platformy - sekci projektů, které jsou na naší platformě vyvíjeny [Jiný výsledek]
Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C., Softwarová platforma Pogamut 2. Platforma Pogamut 2 byla implementována v Javě jako plugin prostředí NetBeans, které je uživatelsky přívětivé. Jako virtuální svět byla vybrána počítačová hra Unreal Tournament 2004, která nabízí bohatý virtuální svět, dobré možnosti rozšíření a velkou komunitu lidí, kteří se hrou zabývají. Pro usnadnění zahájení práce s platformou byl vytvořen intuitivní instalátor. Dokumentace k platformě je vedena v anglickém jazyce. Při obhajobě softwarového projektu komise ocenila platformu Pogamut 2 třemi bonusovými kreditovými body za dobře provedenou implementaci (tři bonusové body je nejvyšší ocenění, které lze získat). [Jiný výsledek]
Bída M., Brom C., Emoční virtuální agenti. In: Elektronický sborník příspěvků z Kognice. (2007) (in Czech) http://www.crabtree.cz/kognice/sbor.html [11.12.2007] Tištěná verze sborníku se připravuje. [Jiný výsledek]