velikost textu

Výsledky projektu Výuka paleoantropologie a evoluční antropologie na 2. a 3. stupni a postoje učitelů k této problematice

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 6 zázn.)
Dvořáková, Radka Marta; Absolonová, Karolína. Obsahová analýza tématu evoluce člověka v českých učebnicích dějepisu. Scientia in educatione, 2016, sv. 2, s. 34–47. ISSN 1804-7106. [Článek v časopise]
Dvořáková, Radka Marta; Absolonová, Karolína. Vznik a vývoj člověka. Živa , 2017, sv. 1, s. 26–28. ISSN 0044-4812. [Článek v časopise]
Dvořáková, Radka; Hůla, Martin. Postoje českých učitelů biologie k výuce evoluce člověka. In Magnanimitas. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. : MAGNANIMITAS, Hradec Králové, 2015. s. 82–88. ISBN 978-80-87952-11-5. [Článek ve sborníku]
Dvořáková, Radka Marta, konferenční příspěvek: Obsahová analýza tématu evoluce člověka v českých učebnicích přírodopisu a biologie. Mezinárodní vědecká konference Educo – Výzkum v přípravě učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů, Štrba, 23.-25. 3. 2017. [Jiný výsledek]
Dvořáková, Radka Marta; Hůla, Martin, konferenční příspěvek: Výuka evoluce člověka v přírodovědných předmětech na 2. a 3. stupni v České republice. In Sborník abstraktů Trendy v didaktice biologie. 22.-23. 9. 2016, Praha: Karolinum, s. 51. ISBN 978-80-7290-886-8. [Jiný výsledek]
Dvořáková, Radka Marta, konferenční příspěvek: Analýza tématu evoluce člověka v českých učebnicích dějepisu v kontextu pozdější výuky tématu v přírodovědných předmětech. Mezinárodní konference ScienEdu – Inovácie a trendy v přírodovědném vzdělávání, Bratislava, 1.-3. 6. 2016. [Jiný výsledek]