velikost textu

Projekty pro rok 2012 - Přijaté nové projekty 2012

 
Strana: / 22
> >|
Počet projektů: 319
▼▲Kód 
▼▲Fakulta 
▼▲Sekce 
▼▲Řešitel 

▼▲Název
598812 
FSV 
A-EK 
Vozárová, Pavla 

Dodavatelské vztahy zahraničních investorů a jejich dopad na domácí ekonomiku
632712 
PřF 
B-BIO 
Mořkovský, Libor 

Vliv mezidruhových interakcí na průběh speciace u dvou druhů slavíků
521712 
2. LF 
Růžička, Jiří 

Kombinovaná léčba míšního poranění s využitím neurálních kmenových buněk a polymérních hydrogelů.
661712 
FF 
A-TFP 
Wolf, Jakub 

Pojmy přítomnosti a současnosti v současné francouzské filosofii
612012 
FF 
A-HE 
Austová, Ivana 

Nobilitace nižší šlechty v českých a rakouských dědičných zemích v letech 1627–1657
700912 
FaF 
Číhalová, Daniela 

Studium interakce inhibitorů cyklin-dependentních kináz s lékovým efluxním transportérem ABCB1
622912 
FF 
A-HE 
Přibyl, Lukáš 

Čeští a středoevropští Židé v Dominikánské republice
596112 
FF 
A-HE 
Holečková, Marta Edith 

Univerzita 17. listopadu a zahraniční studenti v československé společnosti 60. a 70. let
578812 
FTVS 
A-PP 
Harbichová, Ivana 

Převod diagnostického prostředku The sport motivation scale do českého prostředí
691412 
MFF 
B-FYZ 
Klener, Jakub 

UV rezonanční Ramanův rozptyl nukleových kyselin
601212 
PřF 
B-BIO 
Vítová, Jana 

Evoluční historie okruhu Dianthus arenarius a zhodnocení rizika hybridizace kriticky ohroženého endemita D. arenarius subsp. bohemicus se sympatrickým D. carthusianorum
711012 
MFF 
B-FYZ 
Štěpánek, Petr 

Aplikace magnetického cirkulárního dichroismu pro studium geometrie a elektronové struktury peptidů
562412 
FF 
A-PP 
Georgi, Hana 

Propoziční četnost u zdravých seniorů a u osob s mírnou kognitivní poruchou
581012 
FF 
A-PP 
Slussareff, Michaela 

Digitální technologie ve vzdělávání: Specifikace prvků s pozitivním vlivem na učení a informační chování
595812 
FSV 
A-EK 
Kalíšková, Klára 

Společné zdanění manželů a nabídka práce žen: Daňové reformy v České republice
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
  > >|