velikost textu

Projekty pro rok 2011 - Závěrečné projekty založené roku 2009

|< < 
Strana: / 7
> >|
Počet projektů: 95
Činnosti
▼+▲+Kód 
[1]Fakulta 
▼+▲+Sekce 
▼+▲+Řešitel 

▼+▲+Název
Detail výsledků
114209 
FF 
A-HE 
Fleková, Klára 

Technologické aspekty výroby středověkých dlaždic
Detail výsledků
20209 
FF 
A-HE 
Čtvrtník, Mikuláš 

Kalistovy "duchové dějiny" a tradice německé Geistesgeschichte
Detail výsledků
62909 
FF 
A-FGM 
Koblížek, Tomáš 

Pražská škola a problematika klasifikace literárních druhů
Detail výsledků
119809 
FF 
A-TFP 
Novák, Jakub 

Problém morální soudnosti mezi hermeneutikou a filosofií jednání (Arendtová a Gadamer)
Detail výsledků
51309 
FF 
A-FGM 
Vařeková, Jarmila 

Slovesný vid ve staré řečtině a v současné češtině (kontrastivní přístup)
Detail výsledků
105009 
FHS 
A-HE 
Krčmářová, Jana 

Interdisciplinární studium paměti krajiny se speciálním zaměřením na tradiční způsob života českého venkova
Detail výsledků
25309 
FHS 
A-EK 
Horváthová, Eva 

Environmentální regulace a finanční situace podniků
Detail výsledků
101009 
FSV 
A-SP 
Hejzlarová, Eva 

Využití kvalitativních metod v policy analysis: diskursivní analýza různých definic veřejně-politického problému samoživitelek
Detail výsledků
47109 
FSV 
A-HE 
Pikal, Kamil 

Sunnitský islám v současné Albánii
Detail výsledků
21609 
FSV 
A-SP 
Šimák, Jakub 

Otázka migrace v Bosně a Hercegovině po daytonské mírové dohodě
Detail výsledků
20609 
FSV 
A-HE 
Šmidrkal, Václav 

Kulturní mise armády socialistického typu. Případ Československa a NDR.
Detail výsledků
20509 
FSV 
A-HE 
Šmidrkalová, Michaela 

Vztahy Polské sjednocené dělnické strany a Komunistické strany Francie v krizovém roce 1956
Detail výsledků
77509 
FSV 
A-HE 
Stiborková, Terezie 

Koncepce vyrovnání se s minulostí v pojetí Gauckova úřadu
Detail výsledků
13209 
FSV 
A-EK 
Tsharakyan, Ashot 

Teoretická a empirická analýza vývoje trhu bydlení v USA
Detail výsledků
15809 
FSV 
A-EK 
Aslanidi, Olga 

Dolarizace a kurzové intervence v Gruzii
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100
|< <  > >|