velikost textu

Projekty pro rok 2022 - Přijaté nové projekty 2022

|< < 
Strana: / 21
> >|
Počet projektů: 302
▼▲Kód 
▼▲Fakulta 
▼▲Sekce 
▼▲Řešitel 

▼▲Název
412522 
MFF 
B-FYZ 
Veverková, Anna 

Zirkoniové slitiny s vysokým obsahem příměsových prvků pro využití v jaderných reaktorech
415322 
PřF 
B-BIO 
Drs, Matěj 

Neočekávaná role izoforem EXO70B Arabidopsis v metabolické rovnováze antokyanů a kyseliny salicylové
246122 
MFF 
B-FYZ 
Gruberová, Zuzana 

Studium leptonové univerzality v experimentu Belle II
320922 
PřF 
B-BIO 
Novák, Jaromír 

Molekulární mechanismy transportu mitochondrií mezi nádorovými a stromálními buňkami zprostředkovaného mezibuněčnými nanotubuly.
268522 
FHS 
A-SP 
Honelová, Michaela 

Anti-ageing estetická chirurgie jako sociální konstrukce (ne)stárnutí a stáří žen: Fenomén Estetické chirurgie
408922 
MFF 
A-INF 
Cagnol, Rémy 

Model nelineární sumace stimulů v primárním vizuálním kortexu
282222 
MFF 
B-MAT 
Jarolímová, Alena 

Asimilace dat a kvantifikace nejistoty v simulacích proudění krve
317022 
MFF 
B-FYZ 
Pschotnerová, Petra 

Výsledky současných gymnazistů ve specializovaném testu z fyziky TIMSS 1995
368622 
1. LF 
Michna, Martin 

Vztah mezi strukturálními změnami mozku, cerebrální oxymetrií a kognitivními funkcemi u pacientů s chronickým onemocněním ledvin.
192822 
FSV 
A-EK 
Žemlička, Jan 

Pokročilé architektury neuronových sítí pro řešení makroekonomických modelů s heterogenními agenty
339022 
PřF 
B-BIO 
Jendruchová, Kristína 

Role regulačních start-stop elementů v eukaryotické translaci
370122 
MFF 
A-INF 
Jedličková, Nikola 

Homomorfismy, farbenie a labeling pre vybrané triedy grafov
50122 
1. LF 
Farářová, Adéla 

Implementace a evaluace metodiky ChildTalks+ zaměřené na podporu duševního zdraví dětí, jejichž rodiče trpí duševním onemocněním.
188322 
MFF 
A-INF 
Dokoupil, Patrik 

Agregace ve skupinových doporučovacích systémech
212422 
FHS 
A-SP 
Hintnausová, Marie 

Nenarození spoluobčané: etnografie prenatální diagnostiky a péče
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
|< <  > >|