velikost textu

Projekty pro rok 2024 - Přijaté pokračující projekty založené roku 2023

|< < 
Strana: / 20
> >|
Počet projektů: 289
[1]Kód 
▼+▲+Fakulta 
▼+▲+Sekce 
▼+▲+Řešitel 

▼+▲+Název
92323 
PF 
A-TFP 
Hendrych, Lukáš 

Úřad evropského veřejného žalobce: Analýza prvních tří let fungování úřadu
94123 
FF 
A-HE 
Vašík, Miroslav 

Počátky studentských spolků na pražské univerzitě a technice v polovině 19. století
94323 
2. LF 
Benešová, Iva 

Analýza monocytů periferní krve a makrofágů infiltrujících nádor & jejich klinický význam u pacientů s leiomyosarkomem, liposarkomem a nediferenciovaným pleomorfním sarkomem
98123 
KTF 
A-HE 
Trojan, David 

Reprezentace pražského biskupa a biskupství ve středověké proměně
98223 
PřF 
B-GEO 
Meier, Verena 

Identifikace svrchně kvartérních vulkanických popelů v jezerních sedimentárních záznamech
98623 
PřF 
B-BIO 
Krbušek, David 

Charakterizace signální dráhy CDK4/6-E2F8-DLGAP5 v rámci buněčného cyklu
99223 
FF 
A-HE 
Řičář Libánská, Anna 

Americké První národy v kontextu československého internacionalismu 1948-1989
99323 
FSV 
A-HE 
Matějka, Ondřej 

Komparace připomínání historických výročí v Československu v 80. a 90. letech 20. století
99623 
FF 
A-FGM 
Gemrichová, Marie 

Paměť v Severoirském románu po Velkopáteční dohodě
102323 
MFF 
B-FYZ 
Yilmaz, Anastasiya 

Vývoj akreujících černých děr v rentgenových dvojhvězdách
102623 
FSV 
A-FGM 
Vuković, Silvija 

Fiktivní postavy kandidující ve volbách: Analýza specifického typu celebrit populistů
104223 
MFF 
A-INF 
Harmanec, Adam 

Zpracování a analýza snímků super-rozlišovací mikroskopie
110323 
FSV 
A-EK 
Qi, Riga 

Nucený rozvoj? Ekonomické dopady Centers de Regroupement v alžírské válce
112223 
FTVS 
A-PP 
Provazník, Adam 

Vliv neuro-vývojové stimulace na zlepšení úrovně základních pohybových dovedností a vybraných kognitivních funkcí u dětí předškolního věku
112423 
MFF 
A-INF 
Gouder, Darryl 

Vzorkování podle důležitosti pro podpovrchové šíření světla a vykreslování kůže
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
|< <  > >|