velikost textu

Projekty pro rok 2020 - Přijaté nové projekty 2020

 
Strana: / 22
> >|
Počet projektů: 323
▼▲Kód 
▼▲Fakulta 
▼▲Sekce 
▼▲Řešitel 

▼▲Název
368120 
FF 
A-FGM 
Kořenář, Michal 

Bilingvismus a pozornost: EEG studie
252120 
PřF 
B-BIO 
Andjel, Lucija 

Evoluce mechanismů kompenzace genové dávky u plazů skupiny Toxicofera
96420 
FF 
A-SP 
Poskočilová, Lucie 

Sluchová zkušenost odsouzených v českých věznicích
686120 
FF 
A-HE 
Kotoučová, Anežka 

Salon hraběnky a hraběte Ficquelmontových jako kulturní a diplomatické centrum Petrohradu v třicátých letech devatenáctého století
202120 
1. LF 
A-SP 
Petruželka, Benjamin 

Vztah mezi regulací léčiv obsahujících pseudoefedrin, drogovým trhem a zdravotními dopady užívání metamfetaminu
120 
LF Pl 
Tomášová, Kristýna 

Vznik, progrese a prognóza kolorektálního karcinomu s důrazem na homeostázu telomer a opravy DNA
1313420 
LF Pl 
Grajciarová, Martina 

Kvantitativní histologická studie karotid prasat a ovcí - využití pro hodnocení cévních graftů pro aortokoronární bypass
412120 
FF 
A-HE 
Havlík, Jakub 

Proměny kulturní krajiny středního povodí Surchandarji (jižní Uzbekistán): Příspěvek k poznání sídelních vzorců antické Baktrie
536120 
FF 
A-FGM 
Mrva, Jan 

Vertikalismus na španělsko-portugalském pomezí: leónština a mirandština
1166320 
PedF 
A-PP 
Pražák, Daniel 

Sítě inovativních škol v České republice
1171820 
PedF 
A-PP 
Šašinková, Eva 

Nejvýznamnějších pedagogové české kontrabasové školy současnosti - výzkum a zveřejnění dosud nepublikovaných didaktických prací a odborných přednášek
1300120 
FSV 
A-EK 
Šedivý, Marek 

Vliv cenových hladin na indikátory příjmové nerovnosti a chudoby
340220 
2. LF 
Novák, Jakub 

Objektivizace funkce břišních svalů a nitrobřišního tlaku u pacientů s low back pain
824120 
FF 
A-TFP 
Pech, Robin 

Rétorická dimenze Kantovy kritické filosofie
1088120 
FTVS 
A-PP 
Sedláčková Knoblochová, Michaela 

Hledání rovnováhy: Integrativní model výkonové motivace, výkonu a „well-being“ u vrcholových sportovců
Počet záznamů na stránce: 10 | 15 | 20 | 50 | 100 | 200
  > >|