velikost textu

Výsledky projektu Faktory motivující řešitele celostátních kol vybraných předmětových přírodovědných olympiád (biologické, chemické a fyzikální) k účasti v soutěži.

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 18 zázn.)
Janštová, Vanda; Jáč, Martin; Dvořáková, Radka. Faktory motivující žáky středních škol k zájmu o obor biologie a účasti v předmětových soutěžích s biologickou tematikou. e-Pedagogium, 2015, sv. 15, s. 56–71. ISSN 1213-7499. [Článek v časopise]
Janštová, Vanda; Jáč, Martin. Výuka molekulární biologie na gymnáziích: analýza současného stavu a možnosti její podpory. Scientia in Educatione, 2015, sv. 6, s. 14–39. ISSN 1804-7106. [Článek v časopise]
Janštová, Vanda; Dvořáková, Darina. Biology Olympiad at Czech Schools – Teacher’s Point of View. In Duganová. Conference Proceedings: International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. : Magnanimitas, 2014. s. 2031–2035. ISBN 978-80-87952-07-8. [Článek ve sborníku]
Janštová, Vanda; Pavlasová, Lenka. Bioinformatics at grammar schools, view of pre-service teachers. In : Rusek, M., D. Stárková & I. Metelková. Project-based Education in Science Education. : Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakult, 2016. s. v tisku–v tisku. [Článek ve sborníku]
Kuťáková, Eliška, Janštová, Vanda. Can be the future career choice influenced by high-school students’ experience with the Biology Olympiad? . In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. ICERI2015 Proceedings. : IATED Academy, 2015. s. 6442–6450. ISBN 978-84-608-2657-6. [Článek ve sborníku]
Janštová, Vanda. What is actually taught in high school biology practical courses. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. ICERI2015 Proceedings. : IATED Academy, 2015. s. 1501–1507. ISBN 978-84-608-2657-6. [Článek ve sborníku]
Jáč, Martin; Janštová, Vanda. Strategies for Teaching Molecular Biology at Grammar School Level: from Theory to Laboratory Practice. In Donne, Martellini, Perrotta. Conference Proceedings. New Perspectives in Science Education. : Libreriauniversitaria.it, 2015. s. nečíslováno–nečíslováno. ISBN 978-88-6292-600-3. [Článek ve sborníku]
Janštová, Vanda; Rusek, Martin. Ways of Student Motivation towards Interest in Science. In : Rusek, M., D. Stárková & I. Metelková. Project-based Education in Science Education. : Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakult, 2015. s. 28–33. ISBN 978-80-7290-817-2. [Článek ve sborníku]
Janštová, Vanda; Jáč, Martin; Dvořáková, Radka. Identifying the factors that motivate pupils toward science competitions. In Jari Lavonen, Kalle Juuti, Jarkko Lampiselkä, Anna Uitto & Kaisa Hahl. Science Education Research: Engaging learners for a sustainable future. : ESERA, 2016. s. v tisku–v tisku. ISBN 978-951-51-1541-6. [Článek ve sborníku]
Janštová Vanda; Dvořáková Radka; Pavlasová Lenka, Motivace gymnaziálních studentů ke studiu biologie a faktory, které ji ovlivňují. In: Pavlasová Lenka. Trendy v didaktice biologie. Praha: UK PedF, 2014, s. 47. ISBN 978-80-7290-787-8. Sborník abstraktů. [Jiný výsledek]
Janštová Vanda; Jáč, Martin; Dvořáková Radka, Faktory ovlivňující motivaci řešitelů celostátního kola biologické olympiády k účasti v soutěži. In: Pedagogický výzkum spojnice mezi teorií a praxí: Sborník anotací z XXII. Konference České asociace pedagogického výzkumu. Olomouc: Gevak, 2014, s. 146-147. [Jiný výsledek]
Janštová, Vanda; Jáč, Martin, Možnosti výuky molekulární biologie na fakultách vzdělávajících učitele a na gymnáziích. In: Pavlasová Lenka. Trendy v didaktice biologie. Praha: UK PedF, 2014, s. 18. ISBN 978-80-7290-787-8. Sborník abstraktů. [Jiný výsledek]
Jáč, Martin; Janštová, Vanda, Strategies for Teaching Molecular Biology at Grammar School Level: from Theory to Laboratory Practice . Příspěvek do sborníku konference New Perspectives in Science Education (2015). Posláno k recenzi, byl přijat abstrakt. [Jiný výsledek]
Janštová, Vanda a Dvořáková, Darina, Biology Olympiad at Czech schools - teachers` point of view. Conference Proceedings: International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers 2014. Hradec Kralove. Sborník v tisku [Jiný výsledek]
Janštová, Vanda. a Jáč Martin, Výuka molekulární biologie na gymnáziích: analýza současného stavu a možnosti její podpory. V recenzním řízení periodika Scientia in Educatione zahrnutého v RIV [Jiný výsledek]
Janštová, Vanda; Jáč, Martin; Dvořáková, Radka, Faktory motivující žáky středních škol k zájmu o obor biologie a účasti v předmětových soutěžích s biologickou tematikou. Poslán do periodika ePedagogium zahrnutého v RIV [Jiný výsledek]
Janštová Vanda, Jáč Martin, Dvořáková Radka: , Faktory ovlivňující motivaci řešitelů celostátního kola biologické olympiády k účasti v soutěži. In: Pedagogický výzkum spojnice mezi teorií a praxí: Sborník anotací z XXII. Konference České asociace pedagogického výzkumu. Olomouc: Gevak, 2014, s. 146-147. [Jiný výsledek]
Janštová, Vanda a Rusek, Martin, Ways of Student Motivation towards Interest in Science In: Rusek, M. a Stárková, D.: Projektové vyučování v přírodovědných předmětech. Praha: UK PedF, 2015. Sborník z konference, v recenzním řízení [Jiný výsledek]