velikost textu

Výsledky projektu Přechod mezi preprimárním a primárním vzděláváním – studium faktorů ovlivňujících volbu vzdělávací dráhy

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 15 zázn.)
Simonová Jaroslava. Postoje rodičů k volbě základní školy. Studia paedagogica, 2015, sv. 20, s. ?–?. ISSN 1803-7437. [Článek v časopise]
Článek byl přijat k publikování v letošním třetím čísle (viz příloha).
Svobodová Zuzana, Simonová Jaroslava. Přechod mezi preprimárním a primárním vzděláváním – koncepce projektu. In Lukáš Círus. Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. : Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2013. s. 445–448. ISBN 978-80-7414-601-5. [Článek ve sborníku]
Simonová Jaroslava. Využití zakotvené teorie pro výzkum volby školy na úrovni primárního vzdělávání. In Veronika Laufková, Hana Moraová a Tereza Medřická. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech. : Univerzita Karlova v Praze, 2013. s. 87–92. ISBN 978-80-72-90-6984. [Článek ve sborníku]
Svobodová Zuzana. Metodologie výzkumů odkladů povinné školní docházky. In Veronika Laufková, Hana Moraová a Tereza Medřická. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech. : Univerzita Karlova v Praze, 2013. s. 11–17. ISBN 978-80-72-90-6984. [Článek ve sborníku]
Svobodová Zuzana. Vliv průběhu zápisu do první třídy na proces rozhodování o odkladu povinné školní docházky. In Tomáš Čech. Současná škola – „dílna lidskosti“?. : Česká pedagogické společnost, 2015. s. ?–?. ISBN 978-80-905245-5-2. [Článek ve sborníku]
Svobodová Zuzana. Metodologie výzkumu odkladů povinné školní docházky. In Laufková, Veronika, Moraová Hana, Medřická, Tereza. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech: recenzovaný sborník z doktorské konference konané dne 20. května 2013 v Praze. : PedF UK, 2013. s. 11–17. ISBN 978-80-7290-698-4. [Článek ve sborníku]
Simonová, Jaroslava. Využití zakotvené teorie pro výzkum volby školy na úrovni primárního vzdělávání. In Laufková, Veronika, Moraová Hana, Medřická, Tereza. Metodologické přístupy v pedagogických a psychologických doktorských výzkumech: recenzovaný sborník z doktorské konference konané dne 20. května 2013 v Praze. : PedF UK, 2013. s. 87–92. ISBN 978-80-7290-698-4. [Článek ve sborníku]
Svobodová Zuzana, Simonová Jaroslava. Přechod mezi preprimárním a primárním vzděláváním – koncepce projektu. In Lukáš Círus. Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. : Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2013. s. 448–445. ISBN 978-80-7414-601-5. [Článek ve sborníku]
Simonová Jaroslava, Obrázky z českých zápisů (popularizační článek k tématu výběru školy v bulletinu Škola - all inclusive). [Jiný výsledek]
Simonová Jaroslava, Příspěvek na konferenci České asociace pedagogického výzkumu [Jiný výsledek]
Simonová Jaroslava, Svobodová Zuzana, Posterový příspěvek na mezinárodní konferenci [Jiný výsledek]
Svobodová Zuzana, Rozhlasové vystoupení na téma odkladů školní docházky v Českém rozhlase [Jiný výsledek]
Svobodová Zuzana, Potvrzení o přijetí manuscriptu do recenzního řízení. [Jiný výsledek]
Straková Jana, Simonová Jaroslava, Příspěvek na mezinárodní konferenci (bez konferenčního sborníku) [Jiný výsledek]
Simonová Jaroslava, Vystoupení na odborném semináři Ústavu pro výzkum a rozvoj vzdělávání [Jiný výsledek]