velikost textu

Výsledky projektu Využití technik virtuálního vypravěčství v realistických doménách

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 23 zázn.)
Černý, Martin, Plch, Tomáš, Brom, Cyril. Beyond Smart Objects: Behavior-Oriented Programming for NPCs in Large Open Worlds. In Lengyel, Eric. Game Engine Gems 3. USA: CRC Press, 2016. s. 267–280. ISBN 978-1-4987-5565-8. [Kapitola nebo část knihy]
Jelikož kniha má vyjít až 22. dubna 2016, nemám k dispozici první stranu knihy, kterou bych mohl přiložit. Zároveň vydavatel neposkytuje práva na sdílení PDF kapitoly (nejedná se o akademickou publikace, kniha je cílena na herní průmysl). Přikládám proto po konzultaci s RUK alespoň dohodu o publikaci.

Obsah knihy lze též nahlédnout online: http://www.gameenginegems.net/geg3.php
Černý, Martin, Barták, Roman, Brom, Cyril, Gemrot, Jakub. To Plan or To Simply React? An Experimental Study of Action Planning in a Game Environment. Computational Intelligence, 2016, sv. (pouze přijato), s. 1–43. ISSN 1467-8640. IF 0.673. [Článek v časopise]
Článek přijat k publikaci a dostupný online ze stránek časopisu, ale zatím nezařazen do konkrétního čísla.
Černý, Martin;Plch, Tomáš;Marko, Matěj;Gemrot, Jakub;Ondráček, Petr;Brom, Cyril. Using Behavior Objects to Manage Complexity in Virtual Worlds. IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, 2016, sv. N/A, s. N/A–N/A. ISSN 1943-068X. IF 1.481. [Článek v časopise]
Článek byl přijat k publikaci 2. 2. 2016, svazek a stránky nejsou zatím známy. Článek má 15 stran.
Bída, Michal, Černý, Martin, Brom, Cyril.. Towards Automatic Story Clustering for Interactive Narrative Authoring. Lecture Notes in Computer Science, 2013, sv. 8230, s. 95–106. ISSN 0302-9743. [Článek v časopise]
Bída, Michal, Černý, Martin, Brom, Cyril.. SimDate3D - Level Two. Lecture Notes in Computer Science, 2013, sv. 8230, s. 128–131. ISSN 0302-9743. [Článek v časopise]
Černý, Martin. Sarah and Sally: Creating a Likeable and Competent AI Sidekick for a Videogame . In Cook, Mike. Experimental AI in Games: Papers from the 2015 AIIDE Workshop. : AAAI Press, 2015. s. 2–8. ISBN 978-1-57735-744-5. [Článek ve sborníku]
Hromada, Tomáš, Černý, Martin, Bída, Michal, Brom, Cyril. Generating Side Quests from Building Blocks. In Schoenau-Fog, Henrik, Bruni, Luis Emilio, Louchart, Sandy, Baceviciute, Sarun. Interactive Storytelling. : Springer, 2015. s. 235–242. ISBN 978-3-319-27035-7. [Článek ve sborníku]
Bída, Michal, Černý, Martin, Brom, Cyril. Follow-up on Automatic Story Clustering for Interactive Narrative Authoring. In Romano, Daniela. AISB Convention 2015. : The Society for the Study of Artificial Intelligence and the Simulation of Behaviour, 2015. s. 37–41. ISBN 978-1-5108-0386-2. [Článek ve sborníku]
Cook, Mike, Eiserloh, Squirell, Robertson, Justus, Young, R. Michael, Thompson, Tommy, Churchill, Dave, Černý, Martin, Hernandez, Sergio Poo, Bulitko, Vadim. Playable Experiences at AIIDE 2015. In Jhala, Arnav, Sturtevent, Nathan. Proceedings of the Eleventh Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment International Conference. : AAAI Press, 2015. s. 227–231. ISBN 978-1-57735-740-7. [Článek ve sborníku]
Černý, Martin, Moens, Marie Francine. aMUSE: Translating text to point and click games. In Romano, Daniela. AISB Convention 2015. : The Society for the Study of Artificial Intelligence and the Simulation of Behaviour, 2015. s. 42–43. ISBN 978-1-5108-0386-2. [Článek ve sborníku]
Gemrot, Jakub, Brom, Cyril, Černý, Martin. Teaching Intelligent Virtual Agents Programming through Simulated Children Games. In Dickinson, Patrick. Proceedings of GAMEON’2014. : Eurosis, 2014. s. 43–49. ISBN 978-9-07738-185-4. [Článek ve sborníku]
Černý, Martin, Brom, Cyril, Barták, Roman, Antoš, Martin. Spice it up! Enriching Open World NPC Simulation Using Constraint Satisfaction. In Horswill, Ian, Jhala, Arnav. Proceedings, The Tenth AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. : AAAI Press, 2014. s. 16–22. ISBN 978-1-57735-681-3. [Článek ve sborníku]
Plch, Tomáš, Marko, Matěj, Ondráček, Petr, Černý, Martin, Gemrot, Jakub, Brom, Cyril. Modular Behavior Trees: Lanuage for Fast AI in Open-World Video Games. In Schaub, Torsten, Friedrich, Gerhard, O'Sullivan, Barry. 21st European Conference on Artificial Intelligence. : IOS Press BV, 2014. s. 1209–1211. ISBN 978-1-61499-418-3. [Článek ve sborníku]
Černý, Martin, Plch, Tomáš, Marko, Matěj, Ondráček, Petr, Brom, Cyril . Smart Areas: A Modular Approach to Simulation of Daily Life in an Open World Video Game. In Duval, Beátrice, Van den Herik, Jaap. Proceedings of the 6th International Conference on Agents and Artificial Intelligence. : SciTePress, 2014. s. 703–708. ISBN 978-989-758-015-4. [Článek ve sborníku]
Plch, Tomáš, Marko, Matěj, Ondráček, Petr, Černý, Martin, Gemrot, Jakub, Brom, Cyril. An AI System for Large Open Virtual World. In Horswill, Ian, Jhala, Arnav. Proceedings, The Tenth AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. : AAAI Press, 2014. s. 44–51. ISBN 978-1-57735-681-3. [Článek ve sborníku]
Gemrot, Jakub, Černý, Martin, Brom, Cyril. Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH. In Duval, Beátrice, Van den Herik, Jaap. Proceedings of the 6th International Conference on Agents and Artificial Intelligence. : SciTePress, 2014. s. 461–468. ISBN 978-989-758-015-4. [Článek ve sborníku]
Černý, Martin; Gemrot, Jakub. HTN or State Space - Who Should Do Planning in Your Game?. In Eliens, Anton; Lamotte, Wim. Proceedings of GameOn 2013. : Eurosis, 2013. s. 59–65. ISBN 978-907-7381-80-9. [Článek ve sborníku]
Holaň, David, Gemrot, Jakub, Černý, Martin. EmohawkVille: Towards Complex Dynamic Virtual Worlds. In Eliens, Anton; Lamotte, Wim. Proceedings of GameOn 2013. : Eurosis, 2013. s. 52–58. ISBN 978-907-7381-80-9. [Článek ve sborníku]
Bartak, Roman, Brom, Cyril, Cerny, Martin, Gemrot, Jakub. Planning and Reactive Agents in Dynamic Game Environments: An Experimental Study. In Joaquim Filipe, Ana Fred . Proceedings of 5th International Conference on Agents and Artificial Intelligence. : SciTePress, 2013. s. 234–240. ISBN 978-989-8565-38-9. [Článek ve sborníku]
Gemrot, Jakub, Černý, Martin, Brom, Cyril, Teaching How to Engineer Behaviors for Videogame Characters. In: SplashE, Portland, USA, 2014. Oral presentation. [Jiný výsledek]
Černý, Martin, aMUSE - nástroj pro převedení textu do interaktivní grafické podoby. Ukázkové výsledky k nahlédnutí na http://martin-cerny-ai.itch.io/amuse-procjam-examples Program + zdrojový kód a dokumentace ke stažení na https://bitbucket.org/liir_muse/amuse [Jiný výsledek]
Černý, Martin, Plch, Tomáš, Marko, Matěj, Ondráček, Petr, Brom, Cyril, Smart Areas: A Modular Approach to Simulation of Daily Life in an Open World Video Game. Článek přijatý k prezentaci na konferenci 6th International Conference on Agents and Artificial Intelligence (ICAART 2014) a k zařazení do konferenčního sborníku. [Jiný výsledek]
Černý, Martin, Planning4J - software pro práci s klasickými plánovači. V rámci grantu byl tento software nadále rozvíjen a i díky tomu začal být využíván i akademiky z jiných univerzit (Aristotle University of Thessaloniki,Technische Universität Berlin). Webové stránky projektu, včetně možnosti stažení: http://code.google.com/p/planning4j/ [Jiný výsledek]