velikost textu

Výsledky projektu Pojmové mapy ve vzdělávání

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 5 zázn.)
Vaňková, Petra. Možnosti využití pojmových map ve výuce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. 74 s. ISBN 978-80-7290-802-8. [Kniha]
Vaňková, Petra; Lapeš, Jakub. Komparace metod hodnocení pojmových map. In MAGNANIMITAS. Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2014. Proměny pedagogiky a psychologie.. : MAGNANIMITAS, 2014. s. 36–44. ISBN 978-80-87952-05-4. [Článek ve sborníku]
Vaňková, Petra. Strukturální hodnocení pojmových map. In MAGNANIMITAS. Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. : MAGNANIMITAS, 2014. s. 1618–1626. ISBN 978-80-87952-07-8. [Článek ve sborníku]
Vaňková, Petra. Využívání pojmových map v edukaci. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2013. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2013 AKTUÁLNÍ POŽADAVKY PEDAGOGIKY A PSYCHOLOGIE. : MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2013, 2013. s. 150–157. ISBN 978-80-905243-9-2. [Článek ve sborníku]
Vaňková, Petra. Concept Mapping In Undergraduate Student Preparation. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2013. Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013. : MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2013, 2013. s. 2909–2917. ISBN 978-80-87952-00-9. [Článek ve sborníku]