velikost textu

Výsledky projektu Vliv oborově-didaktické přípravy na rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 5 zázn.)
Honskusová, Linda; Vojíř, Karel; Rusek, Martin. Pre-service Chemistry Teachers’ Professional Vision Development: The Effect of Lesson Observation Practice. Journal of Baltic Science Education, 2022, sv. 21, s. 52–68. ISSN 2538-7138. IF 1.182. [Článek v časopise]
Honskusová, Linda; Rusek, Martin. The shift in chemistry teacher students’ self-efficacy with respect to their ability to notice: Observation Practice Course’s effect. In Rusek, Martin; Tóthová, Martina; Vojíř, Karel. PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVIII.. : Charles University, Faculty of Education, 2021. s. 229–238. [Článek ve sborníku]
Honskusová, Linda, Aktivní účast na online konferenci a sborník abstraktů: EUROVARIETY 2021, [O] Honskusová, L., & Rusek, M. (2021). Development of preservice chemistry teachers’ ability to notice even under lockdown. The 9th European Variety in University Chemistry Education Conference (EUROVARIETY 2021). Sborník abstraktů viz přílohu. Prezentace viz přílohu. [Jiný výsledek]
Honskusová, Linda, Aktivní účast na online konferenci DidSci+ 2021, Brno 23.-24. 6. 2021. [O] Honskusová, L., & Rusek, M. (2021). Preservice chemistry teachers’ noticing during pandemic: online reflective course. Conference on Research in Didactics of the Sciences (DidSci+). Abstrakt viz přílohu. Prezentace viz přílohu. [Jiný výsledek]
Honskusová, Linda, Aktivní účast na online konferenci ESERA 2021, from August 30th to September 3rd, 2021, University of Minho (Braga, Portugal). [O] Honskusová, L., Vojíř, K., & Rusek, M. (2021). The development of chemistry pre-service teachers' professional vision: an observation practice course improvement. The 14th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2021). Text viz přílohu. Prezentace viz přílohu. K dispozici je i video záznam. [Jiný výsledek]