velikost textu

Výsledky projektu Český název projektu: Možnosti využití a modifikace metody Peer Instruction z hlediska zkvalitnění výuky matematiky na nižším stupni víceletého gymnázia.

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 10 zázn.)
Zadražil, Tomáš. The Crucial Importance of Typical Discussion Roles of Pupils for the Effective Implementation of Peer Instruction in Teaching Primary School Mathematics . Scientia in educatione, 2020, sv. 11(2), s. 53–70. ISSN 1804-7106. [Článek v časopise]
Anglicky psaný článek shrnující nejvýznamnější výsledky studie.
Zadražil, Tomáš. Peer instruction a výuka podobnosti. Matematika-fyzika-informatika: časopis pro výuku na základních a středních školách, 2021, sv. 30 (1), s. 1–17. ISSN 1210-1761. [Článek v časopise]
Zadražil, Tomáš. Relationship between normalized learning gains of individuals and their typical role in group discussions with peers. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2020 Proceedings. : IATED Academy, 2020. s. 2318–2327. ISBN 978-84-09-17939-8. [Článek ve sborníku]
Zadražil, Tomáš. Pythagorova věta v pojetí Peer Instruction. In Vondrová, Naďa. Dva dny s didaktikou matematiky 2019 Sborník příspěvků. : Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2019. s. 76–81. ISBN 978-80-7603-110-4. [Článek ve sborníku]
Zadražil, Tomáš. Co přináší a co obnáší vyučovat s pomocí metody peer instruction. In Bastl, Bohumír a Lávička, Miroslav. Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2020. : Společnost učitelů matematiky, sekce JČMF, 2020. s. 115–120. ISBN 978-80-86843-69-8. [Článek ve sborníku]
Zadražil, Tomáš. Elektronické hlasování ve výuce matematiky. In Hašek, Roman a Rosa, Přemysl. Sborník příspěvků 9. konference Užití počítačů ve výuce matematiky. : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2019. s. 115–127. ISBN 978-80-7394-795-8. [Článek ve sborníku]
Zadražil, Tomáš. Peer instruction in elementary mathematics with the Pythagorean Theorem. In Barzel, Bärbel. Proceedings of the 14th International Conference on Technology in Mathematics Teaching – ICTMT 14. : DuEPublico, Duisburg-Essen Publications Online, University of Duisburg-Essen, 2020. s. 340–348. ISBN 978-3-940402-23-3. [Článek ve sborníku]
Zadražil, Tomáš, Článek: "Funkce v pojetí Peer Instruction" v konferenčním sborníku: "Dva dny s didaktikou matematiky 2020 Sborník příspěvků" vydávaném Katedrou didaktiky matematiky Pedagogické fakulty UK. Článek je přijat k tisku - sborník ale dosud nevyšel. [Jiný výsledek]
Zadražil, Tomáš, Webinář: "Interaktivní techniky a aplikace" realizovaný v rámci projektu KDM MFF UK: "Matematická Gramotnost". Webinář proběhl dvakrát pro veřejnost (tj. středoškolské učitele matematiky registrované do projektu) a jednou neoficiálně pro studenty 5. ročníku učitelství matematiky na KDM MFF UK. Ve webináři bylo přímo odkazováno na projekt GAUK a jeho obsah těsně souvisel s tématem projektu GAUK, a sice technikou peer instruction. http://mg.karlin.mff.cuni.cz/?vse=1&page=kurzy [Jiný výsledek]
Zadražil, Tomáš, Článek: "Variace KoncepTestů z kombinatoriky, pravděpodobnosti a statistiky" ve sborníku konference: "Cesty k matematice IV" pořádané Katedrou didaktiky matematiky MFF UK. Z důvodu covidové pandemie byla konference, a tedy i vydání sborníku, přesunuta z podzimu 2020 na jaro 2021. [Jiný výsledek]