velikost textu

Výsledky projektu Volební strategie a komunikace protestních populistických stran v České republice

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 3 zázn.)
Kubánek, Martin. Role populismu ve volebním marketingu hnutí ANO před parlamentními volbami v roce 2013. Středoevropské politické studie, 2016, sv. 18, s. 319–353. ISSN 1212-7817. [Článek v časopise]
Kubánek, Martin, Identifikace konceptuálního vztahu populismu k volebnímu marketingu skrze ideologický přístup. Rukopis článku plánuji zaslat k recenznímu řízení do redakce časopisu Politické vedy v průběhu měsíce dubna 2017. O jeho stavu v recenzním řízení budu průběžně GAUK informovat (rukopis součástí přílohy). [Jiný výsledek]
Kubánek, Martin, Understanding of Populism in Terms of its Use in Electoral Marketing. Příspěvek prezentovaný na mezinárodní vědecké konferenci, Bukurešť, 29. 9. 2017. [Jiný výsledek]