velikost textu

Výsledky projektu Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh

Výsledky

▼▲Typ výsledku ▼▲Autor celku ▼▲Název celku
(Celkem 8 zázn.)
Sigmundová, Alena. Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2019. 158 s. [Kniha]
Sigmundová, Alena. Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2017. 110 s. [Kniha]
Plánovaným výstupem projektu je vydání monografie s názvem Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice (publikace typu B). Tato publikace je zahrnuta v edičním plánu nakladatelství Pedagogické fakulty UK pro rok 2018. Z důvodu narození dcery byla ovšem příprava monografie pozdržena. Tímto bych ráda požádala o odložení hodnocení projektu o jeden rok. Přiložená monografie je téměř připravena k podání do recenzního řízení – úplné zpracování teoretických a metodologických východisek výzkumu, zpracování tří pilotních studií a jejich výsledků, zpracování hlavního výzkumného šetření a jeho výsledků. Pro dokončení monografie zbývá tvorba úvodu a závěru, sepsání výsledků polostrukturovaných rozhovorů a zpracování celkových výsledků projektu včetně diskuze. Všechny uvedené části publikace budou dokončeny v průběhu dubna 2018 a ihned poté bude monografie odeslána k recenznímu řízení.
Sigmundová, Alena. Jazyková stránka matematických slovních úloh a její vliv na úspěšnost žákova řešení . Didaktické studie, 2017, sv. 2, s. 134–156. ISSN 1804-1221. [Článek v časopise]
Sigmundová, Alena. Vliv lingvistické stránky slovních úloh na kvalitu žákova řešení. Nová čeština doma a ve světě, 2016, sv. 1, s. 112–116. ISSN 1805-367X. [Článek v časopise]
SIGMUNDOVÁ, Alena. Čtení s porozuměním v matematice. In ŠMEJKALOVÁ, Martina, KVÍČALOVÁ, Marta a VYBÍRAL, Petr. Žena – růže – píseň – řeč: Sborník na počest životního jubilea Radoslavy Kvapilové Brabcové. : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2015. s. 197–201. ISBN 978-80-7290-831-8. [Článek ve sborníku]
Sigmundová, Alena, Příspěvek s názvem Reading comprehension in the mathematics classroom na konferenci CoDesigns. Envisioning Multi-sited Language Education Policies pořádané ve dnech 20. - 22. června 2016 na univerzitě v Jyväskyle ve Finsku. [Jiný výsledek]
Sigmundová, Alena, Příspěvek s názvem Jazyková stránka matematických slovních úloh a její vliv na úspěšnost žákova řešení na konferenci Lingvistika a literární věda: cesty a perspektivy pořádané ve dnech 22. - 23. září 2016 na FP Technické univerzity v Liberci. [Jiný výsledek]
SIGMUNDOVÁ, Alena, Vliv lingvistické stránky slovních úloh na kvalitu žákova řešení. Příspěvek prezentovaný na konferenci Nové aspekty v didaktice mateřského jazyka pořádané ve dnech 28. až 30. dubna 2015 v Praze-Klánovicích. Prezentace k příspěvku je přiložena. [Jiný výsledek]