Volba jazyka
  • čeština
  • english
Uživatel
  • Anonym

    Detail programu/oboru

    Kmenový obor: Všeobecné lékařství (5103V000)

    Fakulta: 1. lékařská fakulta
    Studijní program: Zobrazovací metody v lékařství (P5150)
    Forma studia: kombinovaná
    Druh studia: doktorské
    Jazyk výuky: čeština
    Standardní doba studia: 3 roky
    Forma přihlášky: Elektronická

    • Na tento program/obor nyní nelze podat elektronickou přihlášku.

    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Termín podání přihlášky: 30.04.2019
    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Studium je zaměřeno na výzkum a vývoj kvalitativní a kvantitativní analýzy různých forem
      zobrazování, používaných jak v experimentu, tak v klinické medicíně (především
      v radiologii). Jde jak o metody zpracovávající fyzikální zdroje signálů a biosignálů při tvorbě
      obrazů, tak o jejich analýzu, zpracovávání a interpretaci dat. Spoluúčast odborníků z FEL
      ČVUT umožňuje komplexní a interdisciplinární řešení výzkumných prací.

    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Přijímací řízení musí absolvovat každý uchazeč. Přijímací zkouška probíhá před komisí formou ústního pohovoru a prověřuje způsobilost studenta k vědecké práci v oboru a schopnost úspěšně absolvovat studium. Komise hodnotí:
      1. Kvalitu tématu a projektu dizertace. Zde se bere v potaz zejména kvalita a propracovanost anotace a reálnost časového plánu, hypotézy a cílů, potenciál publikovat výsledky v odborném tisku včetně časopisů s IF, dostatečná velikost zamýšleného souboru, etická přijatelnost.
      Maximální počet bodů za celou položku – 40 bodů
      2. Předchozí odbornou a vědeckou činnost. Hodnotí se předchozí a odborné vědecké aktivity v oboru – za publikaci v časopisu s IF jako první či korespondující autor 20 bodů, jako spoluautor 10 bodů, publikace v recenzovaném časopise nebo vystoupení na SVK nebo jiné vědecké konferenci 5 bodů. Zaznamenává se vždy jen položka s nejvyšším počtem bodů.
      Maximální počet bodů za celou položku – 20 bodů.
      3. Vztah tématu k zaměření školitele, jeho publikační aktivitě a jeho výzkumným projektům. Musí být jasný soulad navrhovaného tématu s výzkumným zaměřením školitele. Řešení grantových či jiných výzkumných projektů školitelem 20 bodů, bez těchto projektů 10 bodů. Zaznamenává se vždy jen položka s nejvyšším počtem bodů.
      Maximální počet bodů za celou položku – 20 bodů.
      4. Plánovanou spolupráci s jinými výzkumnými ústavy a institucemi. V tuzemsku 5 bodů, v zahraničí 10 bodů. Zaznamenává se vždy jen položka s nejvyšším počtem bodů.
      Maximální počet bodů za celou položku – 10 bodů
      5. Způsob prezentace projektu uchazečem a reakce na otázky členů komise. Prezentace projektu 0–10 bodů, kvalita odpovědí 0 – 10 bodů. Zaznamenává se součet hodnocení pro obě položky.
      Maximální počet bodů za celou položku – 20 bodů

      Každý člen zaznamená počet bodů pro každý odstavec a celkový počet bodů pro jednotlivého uchazeče, následně se sečtou body pro všechny členy komise. Pořadí uchazečů je stanoveno podle výsledného počtu bodů.

    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Podmínkou přijetí ke studiu v doktorském studijním programu je řádné ukončení studia v magisterském studijním programu.

      Způsob ověření: přijímací zkouška
      Datum ověření (přijímací zkoušky) od: 18.06.2019 Do: 18.06.2019
      Náhradní termín (přijímací zkoušky): 27.06.2019 Do: 27.06.2019
    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Bližší informace: viz webové stránky http://dspb.avcr.cz/
    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Absolventi doktorského studia řeší vědecké a technické úlohy v oblasti zpracování a analýzy
      obrazů v lékařství, případně v biologických oborech. Jsou schopni pracovat jak odborní
      vědečtí a výzkumní pracovníci a jako specializování odborníci v jednotlivých lékařských a
      souvisejících technických oborech. Absolventi získají předpoklady stát se kvalifikovanými
      vysokoškolskými učiteli a v dalším profesním růstu získat i příslušné vědecko-pedagogické
      tituly.