Volba jazyka
  • čeština
  • english
Uživatel
  • Anonym

    Detail programu/oboru

    Učitelství biologie pro střední školy (7504T186)

    Fakulta: Přírodovědecká fakulta
    Studijní program: Biologie (N1501)
    Forma studia: prezenční
    Druh studia: navazující magisterské
    Jazyk výuky: čeština
    Standardní doba studia: 2 roky
    Forma přihlášky: Elektronická, Listinná

    Poměr přijatých a přihlášených v minulém akad. roce

    9 / 26

    • Na tento program/obor nyní nelze podat elektronickou přihlášku.

    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Termín podání přihlášky: 28.02.2019
    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Jednokolová ústní zkouška z předmětu Biologie v rozsahu základních předmětů bakalářského studia oboru Biologie se zaměřením na vzdělávání. Součástí zkoušky je diskuse nad tématem bakalářské práce a diskuse o představách uchazeče o zaměření diplomového projektu.
      Zkouška je hodnocena maximálně 100 body.
      Při přijímací zkoušce uchazeč předloží výpis předmětů absolvovaných v předchozím studiu, včetně jejich výsledků.
    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Podmínkou přijetí ke studiu v magisterském studijním programu je dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou. Podmínkou přijetí ke studiu v magisterském studijním programu, který navazuje na bakalářský studijní program, je rovněž řádné ukončení studia v kterémkoliv typu studijního programu.

      Způsob ověření: přijímací zkouška
      Datum ověření (přijímací zkoušky) od: 17.06.2019 Do: 21.06.2019
      Náhradní termín (přijímací zkoušky): 28.06.2019
    • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
      Absolvent získal široké spektrum znalostí a dovedností z biologie a je kvalifikován pro výuku všeobecně vzdělávacího předmětu biologie ve středním vzdělávání. Může vyučovat i další všeobecně vzdělávací předměty odvozené z oboru biologie. Absolvent se může uplatnit ve střediscích mimoškolní, zejména environmentální výchovy a nachází rovněž uplatnění v oblasti pedagogického výzkumu.