Volba jazyka
  • čeština
  • english
Uživatel
  • Anonym

    Detail programu CŽV

    Krizová komunikace pro pedagogické pracovníky (7768)

    Krizová komunikace pro pedagogické pracovníky
    Program CŽV - zájmový
    Pedagogická fakulta
    prezenční
    čeština
    Krizové situace mohou nastat v každé vzdělávací instituci a je dobré být na ně připraven a postupovat tak, aby se krize efektivně zvládla a nepoškodilo se dobré jméno školy, klima a vztahy uvnitř i s veřejností. Vzdělávací program je zaměřen na vymezení krizových situací, objasnění vhodných a efektivních postupů komunikace v krizi, věnuje se eliminaci komunikačních chyb a připravuje účastníky na vytvoření vlastních krizových scénářů. Účastníci se rovněž seznámí s mediačními technikami, které jim pomohou zvládnout emočně vypjaté momenty. Pozornost bude věnována i digitálním technologiím, které je nutné v krizi využívat s velkým rozmyslem, protože mohou být kvalitním pomocníkem, ale i zásadním problémem v případě šíření dezinformací. Absolventi kurzu se naučí, jak vypjatou situaci úspěšně zvládnout a zabránit tak eskalaci vzniklé krize.
    Cílem vzdělávacího programu je naučit účastníky efektivně komunikovat v krizových situacích a zabránit tak další eskalaci krize a poškození dobrého jména školy.
    Po úspěšném absolvování vzdělávacího programu budou účastníci schopni:
    − Identifikovat krizovou situaci a zvolit adekvátní komunikační strategii,
    − Aplikovat techniky pro zvládání vyhrocených emocí v krizových chvílích.
    − Vytvořit si krizový scénář a aplikovat ho při komunikaci v krizových situacích
    21756/2021-2-774
    MŠMT
    11914/2017-1
    Andragogika a management vzdělávání
    Krizová komunikace pro pedagogické pracovníky
    1 Teoretická část: 2,5 vyučovací hodiny
    - Teoretický rámec a terminologické vymezení
    - Vymezení krizových situací ve školství
    - Vnitřní a vnější krizová komunikace
    - Co je krize a jak ji identifikovat
    - Postup při krizové komunikaci – strategie a zásady
    - Chyby při krizové komunikaci
    - Komunikační stopky
    2 Praktická část: 3 vyučovací hodiny
    - Techniky pro zvládání krizových situací – copingové strategie, zrcadlení, parafráze, worst case X best case, kotvení v pěti smyslech
    - Strukturování informačních sdělení
    - Uplatnění mediace
    - Příprava krizového scénáře
    - Využití digitálních technologií při krizové komunikaci
    - Postup v konkrétních případech
    - Rozbor případů z praxe
    3 Závěrečná část, diskuze, dotazy, zpětná vazba: 0,5 hodiny
    16
    Pedagogičtí pracovníci - dle přihlášek
    100 % účast na kurzu

      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        jiná
        Osvědčení o absolvování programu
        není stanoven
        Osvědčení o absolvování
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        Mgr. Zuzana Svobodová, Ph.D.
        Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
        Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
        Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        2023/2024
        zimní semestr, Říjen
        11.12.2023
        Krátkodobé
        6 hodin
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        1980 Kč / kurz
        ----
        osvobozeno
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        Centrum CŽV, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, M. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
        Centrum celoživotního vzdělávání
        Mgr. Danuše Dvořáková
        danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz
        773246766
        01.09.2023 - 29.11.2023
        dle vyhlášených termínů na www.kamv.cz
        Kontaktní osoba KAMV pro organizační záležitosti: Mgr. Danuše Dvořáková (tel. 773 246 766), danuse.dvorakova@pedf.cuni.cz
        referentka CŽV Klára Hašková klara.haskova@pedf.cuni.cz tel. 221 900 342
      • sbalit Rozbalit (další informace – např. detail přihlášky)
        www.kamv.cz