Poslední úprava: Mgr. Lenka Halbichová (20.06.2012)
Cyklus studenty seznámí s tuzemským mediálním prostředím a především s mechanismy, jež na česká média působí, a která mohou mít vliv na formování mediálních obsahů. Studenti tak získají přehled o tom, jak může daný sdělovací prostředek ovlivňovat jeho vlastník, případně zadavatel
inzerce. Poznají specifika novinářského řemesla a seznámí se s metodami public relation a chováním cílových skupin.
Osvojí si i základní znalost přípravy marketingové kampaně pro média.
Poslední úprava: Bc. Lenka Lukešová (17.05.2011)
This course introduces students to the media environment of the Czech Republic, especially to the range of mechanisms that affect Czech media, and potentially have impact on shaping media contents. Students are familiarised with the specific features of journalism and journalistic skills, public relations methods, and also develop the abilities to design a media marketing campaign.
Metody výuky
Poslední úprava: BLACKMAMBA (13.05.2009)
Kurz je rozdělený na šest přednášek a stejný počet seminárních cvičení. Během seminářů budou studenti - kromě prezentace svých prací - diskutovat pod vedením přednášejícího s odborníky z oblasti médií, public relation či marketingové komunikace.