|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (07.01.2010)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (01.02.2021)
Rozšíření jazykové kompetence na oblast řízení a ekonomie. Příprava vlastního psaného a mluveného textu na základě studia odborné literatury a jeho prezentace. Rozvoj specifických komunikačních dovedností. Stěžejní kompetence: osvojení receptivních/produktivních činností a strategií i lexikální kompetence na úrovni B1.2.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (11.01.2010)
1. COTTON, D., FALVEY, D., KENT, S. Market Leader. Longman, 2003. 164 s. ISBN 0582328381. 2. Mac KENZIE, I. English for Busines Studies. CUP, 1999. 176 s. ISBN 0521483530. 3. Mac KENZIE, I. Management and Marketing. Thomson, 1997. 144 s. ISBN 1-899396-80-2.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.02.2015)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.11.2010)
Obsah výuky 1. Management, manažerské funkce 2. Osobnost manažera 3. Personální management 4. Vstup na trh práce 5. Marketingový mix 6. Propagace a reklama 7. Public relations
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (13.07.2021)
Základem naší společné úspěšné práce je i během distanční výuky práce se standardní učebnicí, případně dalšími prameny, uvedenými pod odkazem "literatura".
Abychom naplnili cíle výuky i Vaše očekávání, budeme i za těchto mimořádných okolností při výuce cizím jazykům využívat kombinaci všech dostupných a přípustných komunikačních kanálů, jmenovitě platformu MS Teams, korespondenční metodu, konzultace i průběžné ověřování úrovně Vaší jazykové kompetence.
|