PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
CJ I - vybrané kapitoly z managementu a marketingu - AJ - PJAZ082
Anglický název: CJ I - Selected Chapters from Management and Marketing - English
Zajišťuje: Katedra managementu sportu (51-300100)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2022
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 28 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: 10
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. William Morea Crossan, Ph.D.
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (07.01.2010)
Výuka anglického jazyka je zaměřena na porozumění a interpretaci odborných textů. Cílem je rozšíření jazykové kompetence na oblast řízení a ekonomie.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (01.02.2021)

Rozšíření jazykové kompetence na oblast řízení a ekonomie. Příprava vlastního psaného a mluveného textu na základě studia odborné literatury a jeho prezentace. Rozvoj specifických komunikačních dovedností. Stěžejní kompetence: osvojení receptivních/produktivních činností a strategií i lexikální kompetence na úrovni B1.2.

Literatura
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (11.01.2010)
Literatura
1. COTTON, D., FALVEY, D., KENT, S. Market Leader. Longman, 2003. 164 s. ISBN 0582328381.

2. Mac KENZIE, I. English for Busines Studies. CUP, 1999. 176 s. ISBN 0521483530.

3. Mac KENZIE, I. Management and Marketing. Thomson, 1997. 144 s. ISBN 1-899396-80-2.

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.02.2015)
Požadavky na zápočet

  • Pravidelná docházka do výuky: Tolerovány jsou 2 absence za semestr. Za 3. a 4. nepřítomnost učitel studentovi přidělí náhradní práci podle vlastního uvážení. 5 absencí a více se rovná nesplnění zápočtových požadavků. Výjimkou je individuální studijní plán.
  • Ústní prezentace příspěvku na dané téma (cca 12 min., písemná příprava)

Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.11.2010)
Seminář

Obsah výuky

1. Management, manažerské funkce

2. Osobnost manažera

3. Personální management

4. Vstup na trh práce

5. Marketingový mix

6. Propagace a reklama

7. Public relations

Studijní opory
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (13.07.2021)

Základem naší společné úspěšné práce je i během distanční výuky práce se standardní učebnicí, případně dalšími prameny, uvedenými pod odkazem "literatura".

Abychom naplnili cíle výuky i Vaše očekávání, budeme i za těchto mimořádných okolností při výuce cizím jazykům využívat kombinaci všech dostupných a přípustných komunikačních kanálů, jmenovitě platformu MS Teams, korespondenční metodu, konzultace i průběžné ověřování úrovně Vaší jazykové kompetence.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK