PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Marketingové aplikace ve sportu - PDSK013
Anglický název: Sports Marketing Applications
Zajišťuje: Katedra společenskovědního základu v kinantropologii (51-300000)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2022
Semestr: letní
Body: 1
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je určen pouze pro doktorandy
předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
student může plnit i v dalších letech
Garant: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Vladimír Hojka, Ph.D. (25.04.2018)
Předmět Marketingové aplikace ve sportu se zabývá marketingovými koncepcemi sportovních organizací v oblasti sportu. Zahrnuje dílčí koncepty orientované na obchodní činnosti jednoho sportovního produktu, dále pak ucelené koncepty obchodní činnosti s komplexem sportovních produktů, poskytujících různé užitky zákazníkovi sportovních organizací. Sleduje podstatné rysy sportu jako odvětví národního hospodářství, tj. sportovního průmyslu v jeho jednotlivých sektorech – výkonnostním, sektoru propagace (marketingová komunikace) a sektoru vytvářejícím podmínky pro sportovní činnosti – sportovní zařízení, personální zabezpečení. Dále pak se orientuje na oblast sportovních služeb, jejich kvalitu a řízení vztahu se zákazníky sportovních organizací.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Vladimír Hojka, Ph.D. (25.04.2018)

ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9.

MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing.4th edition. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2014, 504p. ISBN-13: 9781450424981.

GREY, A., SKILDUM-REID, K. Sponsorship seekerś toolkit. Second edition. Australia: McGraw Hill. 2003. ISBN 0-074-712217.

HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1992. 205s., ISBN 80-85943-07-7.

GRAHAM, S., NEIROTTI, L.D., GOLDBLAT, J. J. The ultimate guide to sports marketing. New York: McGraw Hill, 2001. ISBN 0-07-136124-3.

FERRAND, A. , McCARTHY, S. Marketing the Sports Organisation: Building networks and relationships. New York: Routledge, , 2009. ISBN 0-415-45330-5.

VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha : Grada., 2003. 122 s. ISBN 80-2470-0557-5.

Informace ke kombinované nebo distanční formě

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK