PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Informační technologie v řízení - OK0519201
Anglický název: ICT in management
Zajišťuje: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2022
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, KZ [HT]
Rozsah za akademický rok: 5 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: NOVAKJ/PEDF.CUNI.CZ (02.10.2016)
Posláním studijního předmětu Informační technologie v řízení je informovat o možnostech aplikace ICT v oblasti managementu edukace a řízení mateřské školyvčetně IT podpory prezentace školy a seznámit s aktuálními možnostmi technologií. Praktická část je zaměřena na práci s tabulkovým kalkulátorem.
Literatura
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (29.10.2019)

MPO, 2013. Státní politika v elektronických komunikacích – Digitální Česko v. 2.0. [online]. Praha: MPO. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.mpo.cz/assets/cz/e-komunikace-a-posta/Internet/2013/4/Digi_esko_v.2.0.pdf

MPSV, 2015. Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. [online]. Praha: MPSVa. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.mpsv.cz/files/clanky/21499/Strategie_DG.pdf

MPSVb, 2015. Akční plán Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020.  [online]. Praha: MPSV. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: https://portal.mpsv.cz/sz/politikazamest/digitalni_gramotnost/akcni-plan-strategie-digitalni-gramotnosti-cr.pdf

MŠMT, 2014. Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. [online]. Praha: MŠMT. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.vzdelavani2020.cz/images_obsah/dokumenty/strategie/digistrategie.pdf

NEUMAJER, Onřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK, 2015. Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7478-769-0.

MANAGEMENTMANIA, 2016. Řízení projektů (Project Management). ManagementMania.com [online]. [cit. 2018-07-06]. Dostupné z: https://managementmania.com/cs/metody-rizeni-projektu

Metody výuky
Poslední úprava: NOVAKJ/PEDF.CUNI.CZ (02.10.2016)

přednáška, cvičení
praktická práce s PC a aplikacemi

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (29.10.2019)

Zápočet je udělen za a) tvůrčí práci ve výuce, b) zpracování úkolů z výuky, c) zpracování a úspěšnou obhajobu seminární práce.

Klasifikace zohledňuje úroveň práce, kvalitu zpracování úkolů a seminární práce a její obhajobu.

Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: NOVAKJ/PEDF.CUNI.CZ (02.10.2016)

Zápočet je udělen za a) tvůrčí práci ve výuce, b) zpracování úkolů z výuky, c) zpracování a úspěšnou obhajobu seminární práce.

Klasifikace zohledňuje úroveň práce, kvalitu zpracování úkolů a seminární práce a její obhajobu.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK