PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Informační a komunikační technologie - OK0131117
Anglický název: ICT
Zajišťuje: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2009
Semestr: oba
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: kombinovaná
Rozsah, examinace: 0/0, KZ [HT]
Rozsah za akademický rok: 10 [hodiny]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: PhDr. Jiří Leipert, Ph.D.
Je prerekvizitou pro: OK0131129
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2008)
Posláním předmětu je vybudování, resp. revitalizace složek adekvátní uživatelské informační gramotnosti specifikované pro využití ve vychovatelské praxi i v rámci dalšího studia. Cílem není pouze dosažení příslušné úrovně uživatelských dovedností, ale taktéž nazírání elementaristické struktury vazeb a patřičný nadhled pro realizaci aktivit v šíři procesů vedených vychovatelem.
Literatura
Poslední úprava: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2008)

RAMBOUSEK, V. a kol. Práce s počítačem I., II. díl. Praha : Fortuna, 2003.

LEIPERT, J. a kol. S počítačem do Evropy. Brno : Computer Press, 2004.

Studijní materiály v síti KITTV a na serveru

eLearningová podpora samostatného studia elektronickým kurzem na serveru

Sylabus
Poslední úprava: BATTIST/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2008)

prostředí moderního operačního systému, orientace v úložištích WAN a LAN, komunikační a informační služby internetu, zpracování elektronických informací, prostředí textového, tabulkového a grafického editoru s adekvátními výstupy, elektronická agenda z pohledu, resp. pozice vychovatele i výchovně-vzdělávacího zařízení.

distanční část je zaměřena na osobní uchopení a dovednostní zvládnutí činností v doporučovaných aplikačních prostředích, důraz je kladen na principy práce a jistou platformní nezávislost prováděných aktivit a realizovaných samostatných prací

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK