PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Tecnologías de acceso libre en la educación - OEBZO03
Anglický název: Tecnologías de acceso libre en la educación
Zajišťuje: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: oba
E-Kredity: 6
Rozsah, examinace: 1/1, Zk [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: španělština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
student může plnit i v dalších letech
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc.
Třída: Předměty v angličtině - bc.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (17.11.2011)
Cílem studijního předmětu je seznámit studenty s teoretickými otázkami využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve funkci virtuálního edukačního prostředí a umožnit jim prakticky si vyzkoušet některé modely výuky uspořádané ve virtuálním prostředí, navrhnout a vytvořit modelové výukové situace s využitím různých technologických prostředků ke komunikaci a spolupráci, pro distribuci edukačního obsahu, pro aktivizaci žáků a evaluaci procesu učení a výuky. Do předmětu je zařazena i problematika týkající se výukových objektů a jejich úložišť.
Požadavky ke zkoušce - španělština
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (12.07.2016)

En la conformidad de los textoseducativos, materiales en moodle.org y temas discutidos en seminarios:

1. Entendimiento y explicación de los conceptos fundamentales (e-learning, OER, VLE, LMS, MOOC, etc.).

2. Conocimiento de los ejemplos de OER y LOs. Capacidaded de aplicar criterios para evaluar recursos digitales aplicados en e-learning en la practica de educación en escuelas.

3. MOODLE: instrumentos y servicios para maestros/tutores/autores y diseňadores de e-learning cursos

4. MOODLE: ejemplos de modelos como aplicar MOODLE en la practica cotidiana en escuelas. Ventajas y desventajas de aplicaciones de moodle en el trabajo de maestroes y en el aprendizaje de los alumnos.

Sylabus -
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (17.11.2011)

ÚVOD DO PROBLEMATIKY
E-LEARNING JAKO VZDĚLÁVACÍ KOMUNIKAČNÍ MODEL VE ŠKOLNÍ PRAXI
TECHNOLOGIE PRO APLIKOVÁNÍ ELEARNINGU DO ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
TEORETICKÁ VÝCHODISKA PRO APLIKOVÁNÍ VIRTUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH SYSTÉMŮ DO VZDĚLÁVÁNÍ
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO ADMINISTRACI A ŘÍZENÍ ŽÁKOVA UČENÍ
ÚVOD DO TVORBY ON-LINE KURZŮ V MOODLE
NÁVRH SCÉNÁŘE ON-LINE KURZU V MOODLE
ZÁVĚREČNÁ PRÁCE: VLASTNÍ TVORBA ON-LINE KURZU NA VYBRANÉ TÉMA

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK