Individuální výzkumný projekt II - MZ340P104
|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. (18.04.2012)
používaných v pedagogickém výzkumu se zřetelem ke specifikům geografického a environmentálního vzdělávání. Konkrétní téma výzkumné práce si studenti volí s ohledem na svůj zájem, žádoucí je zapojení do reálných výzkumných úkolů (ve spolupráci s ostatními vyučujícími). Po absolvování kurzu jsou studenti schopni navrhnout a uskutečnit pedagogický výzkum zaměřený na problematiku geografického a environmentálního vzdělávání. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. (18.04.2012)
Disman, M. (2002): Jak se vyrábí sociologická znalost, Karolinum, Praha, 374 stran. Gavora, P. (2000): Úvod do pedagogického výzkumu. Paido, Brno, 207 s. Hendl, J. (2005): Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Portál, Praha, 408 s. Hendl, J. (2006): Přehled statistických metod zpracování dat. Vydání druhé, opravené. Portál, Praha, 583 s. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. (18.04.2012)
realizace výzkumu a zpracování výsledků podle pokynů vyučujícího |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. (18.04.2012)
1. Kvantitativní metody v pedagogickém výzkumu 2. Kvalitativní metody v pedagogickém výzkumu 3. Specifika výzkumu v geografickém a environmentálním vzdělávání |