|
|
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
KD pro SACH: Vlastní "já" a cíle interpersonální komunikace Osobní marketink a syndrom vyhoření Pozitivní program nejen v pastoračním rozhovoru Přesilové "hry" v neverbální i verbální komunikaci Bariéry v mezilidském vnímání Zdvořilostní princip Asertivní a taktické jednání Techniky manipulativního jednání Obrana proti manipulaci Principiální vyjednávání Strategie průlomu při vyjednávání Profesionální chování při telefonování Mediální rozhovor
|
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
KD pro SACH: Cílem je vést studenta k poznání sebe sama, svého potenciálu i komunikačních bariér v jednání s druhými lidmi, toho jak zlepšit své schopnosti pro vykonávání pomáhající profese. Jedná se o získání komunikačních schopností pro sociální práci.
KD pro Nab: Účastníci programu si ověří, doplní a rozvinou své komunikační schopnosti, aby je dovedli využívat při partnerském jednání s žáky i jejich rodiči, kolegy a dalšími lidmi ve své budoucí praxi. Osvojí si i komunikační techniky pro jednání s problematickým komunikačním partnerem.
|
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
KD pro SACH i KD pro Nab: Aktivní přítomnost v seminářích (omluveny dvě absence).
Studenti s ISP: a) účast minimálně ve čtyřech seminářích za semestr b) písemka ve zkouškovém období semestru |
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
KD pro SACH: ATKINSONOVÁ, Rita, Psychologie. Praha: Portál 2003, 751 str., ISBN 80-7178-640-3 CAPONI, Věra, NOVÁK, Tomáš, Asertivně do života. Praha: Grada 1994, 157 str., ISBN 80-7169-082-1 FISHER, Roger, URY, William, PATTON,Bruce, Jak dosáhnout souhlasu. Praha: Management Press 2004, 173 str., ISBN 80-7261-100-3 KANITZ, Anja, Umění úspěšné komunikace. Praha, Grada 2005, 108 str., ISBN 80-247-1222-9 KŘIVOHLAVÝ, Jaroslav, Tajemství úspěšného jednání. Praha: Grada 1995, 162 str., ISBN 80-85623-84-6 KUPKA, Ivan, K sebedůvěře krok za krokem. Praha: Grada 2006, 180 str., ISBN 80-247-1676-3 SCHARLAU, Christine, Techniky vedení rozhovoru. Praha: Grada 2008, 205 str., ISBN 978-80-247-2234-4 ŠPAČKOVÁ, Alena, Umění dialogu. Praha: Grada 2011, 196 str., ISBN 978-80-247-3810-9 ŠRONĚK, Ivan, Etiketa a etika v podnikání. Praha: Management Press 1995, 213 str., ISBN 80-85603-94-2 TEGZE, Ondřej, Neverbální komunikace. Praha: Computer Press 2003, 482 str., ISBN 80-7226-429-X TERMANN, Stanislav, Umění přesvědčit a vyjednat. Praha: Grada 2002, 164 str., ISBN 80-247-0304-1 URY, Wlliam, Jak překonat nesouhlas. Praha: Manegement Press 1998, 128 str., ISBN 80-85943-68-9 URY, William, Síla a moc pozitivního nesouhlasu. Praha: Manegement Press 2007, 246 str., ISBN 978-80-7261-163-8 VITO, De, Joseph A., Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada 2001, 420 str., ISBN 80-7169-988-8 VYBÍRAL, Zbyněk, Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2005, 263 str., ISBN 80-7178-291-2
KD pro Nab: BASU, Andreas, FAUST, Liane, Umění úspěšné komunikace. Praha: Grada, 2013, ISBN 978-80-247-5032-3 BECK, Gloria, Zakázaná rétorika. Praha: Grada, 2007, ISBN 978-80-247-1743-2 BORG, James, Umění přesvědčivé komunikace. Praha: Grada, 2013, ISBN 978-80-247-4821-4 DE VITO, Joseph, A., Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada 2001, ISBN 80-7169-988-8 DÖLZ, Susanne, Jak se úspěšně prosadit. Praha: Grada, 2004, ISBN 80-247-1073-0 FISHER, Roger, PATTON, Bruce, URY, William, Jak dosáhnout souhlasu. Praha: Management Press, 2004, ISBN 80-7261-100-3 KANITZ, Anja von, Umění úspěšné komunikace. Praha: Grada, 2005, ISBN 80-247-1222-9 NÖLLKE, Mathias, Umění slovní sebeobrany. Praha: Grada, 2008, ISBN 978-80-247-2613-7 RECKNAGEL, Marion, ROHMAN-VAN WÜLLEN, Heike, Jak komunikovat chytře. Praha: Grada 2012, ISBN 978-80-247-4022-5 SCHARLAU, Christine, Techniky vedení rozhovoru. Praha: Grada, 2008, ISBN 978-80-247-2234-4 SMEJKAL, Vladimír, BACHRACHOVÁ, Hana, Lexikon společenského chování. Praha: Grada, 2008, ISBN 978-80-247-2327-3 ŠPAČKOVÁ, Alena, Umění dialogu. Praha: Grada, 2011, ISBN 978-80-247-3810-9 URY, William, Jak překonat nesouhlas. Praha: Management Press, 1998, ISBN 80-85943-68-9 URY, William, Síla a moc pozitivního nesouhlasu. Praha: Management Press, 2007, ISBN 978-80-7261-163-8 VYBÍRAL, Zdeněk, Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2000, ISBN 80-7178-291-2
|
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
KD pro SACH i KD pro Nab: Interaktivní techniky (diskuse, cvičení , studie) převažují nad výkladem. |
|
||
Poslední úprava: ŠPAČKOA1 (10.09.2018)
Doporučeno absolutorium kurzů KMP I a KMP II. |