|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Konstantinos Tsivos, Ph.D. (18.09.2022)
Studenti budou dále seznámeni s technikami psaní profesního životopisu, zprávy, novinového článku, argumentativní eseje, abstraktu odborného článku či dalších odborných prací (seminární, bakalářská či diplomová). Těžiště předmětu bude představovat nácvik vlastního písemného projevu studentů.<br> |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Konstantinos Tsivos, Ph.D. (31.08.2023)
Μπράχου Ι., Νεστοράτου Στ., Πλατής Β., Ελληνικά λέξη-λέξη., Αθήνα: Εκδόσεις Δέλτος, 2017. Γκαρέλη Ε. et al., Ταξίδι στην Ελλάδα. Ελληνικά ως δεύτερη / ξένη Γλώσσα, 1 και 2, Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη, 2019. Vamvoukas, M., Axiologisi anagnostikon dexiotiton, Athény: Ekdosis Grigori 1994. Spantidakis, I., Provlimata paragogis graptou logou, Athény: Ellinika Grammata 2004. Brown, H. D., Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy, New York: Addison Wesley Longman 2001. Richards, J. C. – Rodgers, T. S. – Swan, M. (eds.), Approaches and Methods in Language Teaching, Cambridge: Language Teaching Library 2001. Szymanek, K. – Wieczorek, K. A. – Wójcik, A. S., Umění argumentace: úlohy na zkoumání argumentů, Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci 2004. Šanderová, J., Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách, Praha: Slon 2007. Pyli gia tin Elliniki Glossa. http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/foreign/education/proposals/04.html |