|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Andrea Hudáková, Ph.D. (15.09.2019)
U tohoto předmětu je možný opakovaný zápis předmětu podle čl. 9 Pravidel pro organizaci studia na FF UK v Praze, která byla schválena AS FF UK v Praze dne 13. 5. 2010 a AS UK v Praze dne 28. 5. 2010 s účinností od prvního dne akademického roku 2010/2011. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Andrea Hudáková, Ph.D. (20.08.2020)
Program semináře vychází z aktuálních potřeb studentů při psaní bakalářských prací: má jim pomoci jednak postupovat v procesu psaní práce v konkrétních krocích, jednak se naučit výsledky své práce prezentovat, a konečně získat zpětnou vazbu a v diskusích s kolegy ji podat i jim. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Andrea Hudáková, Ph.D. (20.08.2020)
ČMEJRKOVÁ, S. - DANEŠ, F. - SVĚTLÁ, J. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. ISBN 80-85927-69-1.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Vaňková, CSc., Ph.D. (30.06.2018)
Program semináře vychází z potřeb studentů, kteří aktuálně píšou bakalářské práce; bude tedy upřesněn podle počtu přihlášených a podle zaměření a stadia pokročilosti jejich prací. Práce v semináři probíhá ve dvou základních liniích, tj. po dvou týdnech se střídá dvojí typy setkání - hromadné a individuální: 1/ Formou power-pointových prezentací každý účastník postupně představí proponovanou osnovu práce a dosavadní výsledky (podle stadia, v němž se nachází) a v diskusi získá zpětnou vazbu; k vystoupení je přizván vedoucí diplomové práce, konzultant či příp. jiný odborník; 2/ Každý účastník má nárok na jednu individuální konzultaci s vedoucí semináře, poté co jí (a současně i vedoucímu práce) pošle návrh obsahu práce a část (kapitolu) práce. Podle počtu přihlášených a aktuální situace mohou být závěrečné semináře věnovány přípravě na obhajobu diplomové práce.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Andrea Hudáková, Ph.D. (22.09.2021)
Kurz je určen studentům dvouoborového bakalářského studia CNES, kteří jej nemají v povinném studijním plánu. Kurz je určen jen pro ty studenty bakalářského studia CNES, kteří mají zadanou bakalářskou práci. |