|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Lucie Saicová Římalová, Ph.D. (11.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Lucie Saicová Římalová, Ph.D. (11.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Lucie Saicová Římalová, Ph.D. (11.01.2021)
Červenková, B.: Rozvoj komunikačních a jazykových schopností. Praha 2019. Delfos, M. F.: Pověz mi... Jak vést profesionální rozhovor s dětmi mezi 4 a 12 lety. Praha 2017. Masopustová, Z. a kol.: Jak to mají mámy. Brno 2018. (vybrané části) Gardner, H. - Forrester, M.: Analysing Interactions in Childhood. Chichester 2010. Mertin, V. - Gillernová, I.: Psychologie pro učitelky mateřské školy. Praha 2003. (vybrané části) Plevová, I. - Slowik, R.: Komunikace s dětským pacientem. Praha 2010. Sekerová, K. - Sekera, O.: Řeč orinetovaná na dítě - rodičovské perspektivy a limity. Ostrava 2016. Slančová, D. - Slančová, T.: Reč pohybu, autority a súdržnosti. Prešov 2014. Slančová, D.: Reč autority a lásky. Reč učiteľky materskej školy orientovaná na dieťa - opis registra. Prešov 1999. Špaňhelová, I.: Komunikace mezi rodičem a dítětem. Praha 2009. Šulová, L.: Raný psychický vývoj dítěte. Praha 2004. (vybrané části) Vágnerová, M.: Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Praha 2012. (vybrané části) Další literatura bude doporučována na semináři podle zájmu zúčastněných. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Lucie Saicová Římalová, Ph.D. (11.01.2021)
V případě, že bude nutná distanční výuka, bude přdmět transformován do on-line podoby kombinující videokonference (např. přes Zoom) a aktivity (četba, úkoly) v Moodlu. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Lucie Saicová Římalová, Ph.D. (11.01.2021)
|