|
|
|
||
Používání nástrojů specifických pro tvorbu počítačových her má v odvětví dlouholetou tradici. Dnes již prakticky
žádné studio nevyvíjí hry bez podpory software třetích stran. Kurz má dvě části. V té první si představíme nejběžněji
používané herní engines a frameworky vhodné pro tvorbu jak indie her, tak velkých AAA herních titulů (Unreal
Engine 4, Unity3D a Phaser). V druhé pak s jejich pomocí budeme vytvářet vlastní malé hry, u kterých se budeme
soustředit na prototypování různých herních mechanik.
Poslední úprava: T_KSVI (26.04.2016)
|
|
||
Získání základních praktických dovedností v několika běžně používaných herních middleware skrz tvorbu malých počítačových her a prototypování běžných herních mechanik. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (13.10.2017)
|
|
||
Předmět je zakončen zápočtem. K získání zápočtu se požaduje vytvoření několika malých počítačových her v různých herních middleware dle požadavků vašeho cvičícího. Tyto počítačové hry je možné odevzdávat opakovaně, dokud nesplní požadavky cvičícího. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (13.10.2017)
|
|
||
Unreal Engine 4, https://www.unrealengine.com/ Unity3D, https://unity3d.com/ Phaser, http://phaser.io/ MonoGame, http://www.monogame.net/showcase/ libGDX, http://libgdx.badlogicgames.com/ Haxe+Flixel, http://haxeflixel.com/ Flixel, http://flixel.org/
Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (25.04.2016)
|
|
||
Cvičení, v rámci kterých budeme pracovat s různými herními middleware a nástroji, které se používají pro tvorbu počítačových her v praxi. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (13.10.2017)
|
|
||
Předmět nemá žádnou zkoušku, pouze zápočet. Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (13.10.2017)
|
|
||
Unreal Engine 4 ● Přehled součástí engine ● Animation ● Blueprints ● Fyzika ● Behavior Trees
Unity3D ● Přehled součástí engine ● Prefabs ● Fyzika ● Animace, Tweening ● Pluginy
Phaser (WebGL) ● Spritesheety, Animace, Tweening ● 2D Fyzika
Prototypování herních mechanik Poslední úprava: Gemrot Jakub, Mgr., Ph.D. (25.04.2016)
|