Cílem odborné praxe je osvojení si základních profesních dovedností a návyků v běžném režimu výkonu povolání fyzioterapeuta, a to využitím znalostí a dovedností, jež jsou nad rámec odborné způsobilosti fyzioterapeuta a které student získal během 1. ročníku studia v navazujícím magisterském oboru fyzioterapie.
Předmět zahrnuje v návaznosti na učební plány 1. a 2. semestru studia provádění fyzioterapeutických postupů, jak diagnostických tak terapeutických, a v neposlední řadě i preventivních. Po absolvování předmětu bude student vybaven hlubšími znalostmi a dovednostmi, které mu umožní provést komplexní vyšetření pacienta, včetně provedení klinické rozvahy nad pacientem z pohledu fyzioterapeuta, následně stanovit cíle a navrhnout terapeutické postupy a tyto aplikovat v praxi. Důraz při praxi je kladen rovněž na práci se zdravotnickou dokumentací a přístup v duchu EBP (Evidence Based Physiotherapy).
Poslední úprava: Nováková Tereza, PhDr., Ph.D. (14.05.2019)
The aim of the professional practice is to acquire basic professional skills and habits in the normal mode of exercise of the profession of a physiotherapist, using knowledge and skills that are beyond the professional competence of the physiotherapist and which the student acquired during the first year of study in the follow-up master's program of physiotherapy.
The subject includes, in relation to the curricula of the 1st and 2nd semester, the study of the implementation of physiotherapeutic procedures, both diagnostic and therapeutic, and also preventive. Upon completion of the course, students will be provided with deeper knowledge and skills that will enable them to perform a comprehensive examination of the patient, including carrying out a clinical balance over the patient from a physiotherapist's point of view, then setting goals and designing therapeutic procedures and applying them in practice. The emphasis in practice is also on work with health documentation and EBP (Evidence-Based Physiotherapy) approach.
Poslední úprava: Vomáčková Helena, PhDr. Mgr., Ph.D. (25.10.2019)
|