|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámení se školním prostředím a obsahem práce učitele. Nedílnou součástí tohoto cíle je systematická podpora a rozvoj kompetencí studentů v oblasti individualizované, diferencované a inkluzivní výuky v prostředí základní a střední školy. Smyslem praxe je vytvořit prostor pro mentorský typ spolupráce mezi zkušenými a budoucími učiteli. Významným cílem je i rozvoj reflektivních a sebereflektivních dovedností studenta.
Poslední úprava: Janda David, Mgr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Prezenční studenti jednoobor (plný plán): 24 hodin reflexí na fakultě 24 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 72 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře Prezenční studenti dvouobor: 12 hodin reflexí na fakultě 12 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 36 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře
10 hodin reflexí na fakultě 24 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 72 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře
5 hodin reflexí na fakultě 12 hodin náslechů na matematických hodinách s asistencí učiteli či žákovi nebo jiná asistence učiteli (oprava či příprav úkolů a testů, výroba pomůcek apod. - činnosti spojené s výukou matematiky), další činnost na škole (např. účast na schůzích, účast na akcích školy apod.) - vše podle pokynů učitele 36 hodin zpracování úkolů v Moodle a příprava na reflektivní semináře Poslední úprava: Janda David, Mgr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Učebnice matematiky pro základní a střední školy. Poslední úprava: STEHLIKO (11.09.2019)
|
|
||
Obsahem předmětu bude asistentská praxe na základní nebo střední škole. Studenti dostanou systematickou možnost pracovat jako asistent pedagoga či asistent žáka. Získají tak možnost poznávat různé typy žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě – např. žáky se specifickými vývojovými poruchami učení, s ADHD, žáky ze znevýhodněného sociálního prostředí, žáky nadané, žáky-cizince apod. Zároveň se studenti mohou podílet na práci asistenta pedagoga např. při organizaci přípravy žáků na přijímací zkoušky, různých soutěží, podílet se na práci se skupinou žáků apod. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (16.02.2022)
|
|
||
Vykonání práce ve škole, účast na reflektivních seminářích, úkoly v Moodle. Viz deskriptory. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (10.07.2022)
|
|
||
K předmětu bude otevřen kurz Moodle s pokyny a úkoly. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (10.07.2022)
|