|
|
|
||
Všestranně připravit posluchače rusistiky po stránce praktického zvládnutí jazyka pro učitelské povolání nebo pro práci odbornou. Kromě všestranné jazykové přípravy zároveň rozvíjet i faktické znalosti z reálií Ruska, jeho kulturní, hospodářské a sociální oblasti.
Poslední úprava: Šaroch Jan, doc. Mgr., Ph.D. (21.09.2005)
|
|
||
Všestranně připravit posluchače rusistiky po stránce praktického zvládnutí jazyka pro učitelské povolání nebo pro práci odbornou. Kromě všestranné jazykové přípravy zároveň rozvíjet i faktické znalosti z reálií Ruska, jeho kulturní, hospodářské a sociální oblasti. Poslední úprava: ZOFKOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2008)
|
|
||
Skácel, J.; Mrhačová, E.; Ries, L.: Praktická cvičení z ruského jazyka. Praha, MON 1986, II. díl, část A, B. Kopeckij, L. V. a kol.: Orfografija, punktuacija i knižnopismennaja reč russkogo jazyka. Praha, SPN 1979. Žofková, H.: Cvičení a úlohy z ruského pravopisu. Praha, SPN 1990. Ruský denní tisk, aktuální materiály z internetu. Žofková, H.; Hříbková, R.; Pechtěrev, A.: Česko-ruská konverzace. Plzeň, Leda 2000. Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Návaznost na morfologii a lexikologii: upevňování znalostí ruského tvarosloví, zvládnutí lexikálně-konverzačních témat (bydlení, obchody, nákupy, stravování, pošta, telefon, spojové služby, město, městská doprava, věda, hromadné sdělovací prostředky, užité umění) s prohloubeným zaměřením na problematiku lexikální; práce se slovníky. Komplexní rozvíjení řečových dovedností s důrazem na dialogickou a monologickou formu ústního vyjadřování. Poslední úprava: Šaroch Jan, doc. Mgr., Ph.D. (19.09.2005)
|