|
|
|
||
Semináře kurzu oborové didaktiky jsou vedeny především interaktivními metodami a jsou založeny na zážitkovém přístupu
k výuce. Zaměřují se na práci s pedagogickými materiály a materiály pro výuku občanské výchovy. Práce s nimi vede k
výběru, organizaci a hodnocení učebních činností, tématických celků, stavby hodiny.
Poslední úprava: Stracený Josef, PhDr., CSc. (22.03.2007)
|
|
||
Candelosi, J. S.: Strategie řízení třídy, Portál, Praha 1994 Jirásková, V.: Občan v demokratické společnosti, Slon, Praha 1999 Kalhous, Z.: Základy školní didaktiky, Nakladatelství Olomouc, 1995 Kyriacu, Ch.: Klíčové dovednosti učitele, Portál, Praha 1996 Mojžíšek, L.: Vyučovací hodina, Praha 1978 Mojžíšek, L.: Vyučovací metody, Praha 1982 Petty, G.: Moderní vyučování, Portál, Praha 1996 Silberman, M.: 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování, Portál, Praha 1997 Sokol, J., Jirásková, V., Miczienka, M.: Občanské minimum, Praha 2002 Vzdělávací program Základní škola, Vzdělávací program Obecná škola Soubory učebnic OV pro základní školu Kurikulární materiály Poslední úprava: Stracený Josef, PhDr., CSc. (22.03.2007)
|