|
|
|
||
Kurz navazující na Inovativní prezentaci vědeckého poznání I. Cílem semináře je nabídnout studentům možnost vyzkoušet si inovativní podoby prezentace vědeckého poznání (výstavy, divadelní / taneční představení, happening, moderování skupinových diskusí, film, kampaň, procházka, interaktivní digitální prezentace apod.). Student či skupina studentů pracují na zvoleném tématu. Kurs je založen na průběžných individuálních konzultacích. Krom konkrétních dovedností a kontaktů tak účastnící semináře získají také vhled do problematiky aplikované vědy. Poslední úprava: Hájek Martin, doc. Mgr., Ph.D. (28.11.2019)
|
|
||
Povinná literatura ERIKSEN, T. H. (2006): Engaging anthropology: The case for a public presence. Oxford: Berg Publishers Eriksen, T. H. (2016): Veřejná antropologie ve 21. století, s některými příklady z Norska. Český lid: etnologicky casopis; 103 (1): 23-36. SCHNEIDER, Arnd / WRIGHT, Christopher (eds.). 2010. Between art and anthropology. Oxford: Berg
Doporučená literatura BARTSCHERER, T. / COOVER, R., eds. (2011): Switching codes: Thinking through digital technology in the humanities and the arts. Chicago, London: The University of Chicago Press COFFEY, A., / ATKINSON, P. / HOLBROOK, B. (1996): Qualitative Data Analysis: Technologies and Representations. Sociological Research Online, 1 (1). Dostupné na adrese: http:// www.socresonline.org.uk/1/1/4.html COLLIER, J. / COLLIER, M. (1986): Visual anthropology. Photography as a research method. Albuqurque: The University of New Mexico Press HORST, A. H. / MILLER, D., eds. (2012a): Digital antrhopology. London, New York: Berg JAMES, A. / HOCKEY, J. / ALLISON, J., eds. (1997): After Writing culture: Epistemology and praxis in contemporary anthropology. London, New York: Routledge PINK, S. (2006): The future of visual anthropology: Engaging the senses. London, New York: Routledge
Poslední úprava: Hájek Martin, doc. Mgr., Ph.D. (03.12.2019)
|
|
||
Kurs probíhá formou cca pěti workshopů s pozvanými hosty. Vždy v 7. týdnu semestru v rámci dvoudenního antropologického workshopu je kontaktní výuka (diskuse záměrů a dílčích rozpracovaných řešení). Prezentace projektů probíhají na konci semestru, záleží na studentovi, na jaký termín se přihlásí. Poslední úprava: Hájek Martin, doc. Mgr., Ph.D. (28.11.2019)
|