Předmět poskytuje pohled na rozvoj a analýzu organizace z individuální, skupinové a makro-organizační úrovně, je koncipován teoreticko-empiricky. Pozornost je věnována základním konceptům organizačního rozvoje a plánovaných změn a jejich aplikaci v případových studiích či situacích z reálného organizačního života. Kurs Org.rozvoj II je pokračováním kursu Org. rozvoj I.
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)
Podmínky zakončení předmětu
prezentace analýzy příkladu z praxe
ústní zkouška
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)
Schultz, Diane P. Schultz, Sydney Ellen (2006) Psychology and work today: and introduction to industrial and organizational psychology (9th ed.) Upper Saddle River, NY: Prentice Hall
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)
Schultz, Diane P. Schultz, Sydney Ellen (2006) Psychology and work today: and introduction to industrial and organizational psychology (9th ed.) Upper Saddle River, NY: Prentice Hall
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)
Metody výuky
interaktivní metoda výuky s využitím příkladů z praxe, případně přímé praktické zkušenosti
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)
Sylabus
Předpokládaný plán kursu:
1. Poradenské intervence na úrovni jednotlivce– coaching, mentoring
2. Poradenské intervence na úrovni skupiny a týmu:
team building
řešení problematických situací ve fungování týmu
diversita a řešení souvisejících problematických situací
multikulturní komunikace
3. Poradenské intervence na úrovni organizace
problematika fúzí
restrukturalizace
změna organizační kultury
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)
Vstupní požadavky
splnění požadavků kursu Org. rozvoj I případně obdobného kursu na jiné univerzitě
porozumění anglickému textu
Poslední úprava: Richter Eva, Mgr., Ph.D. (11.01.2019)