|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. ThLic. Karel Sládek, Ph.D. (03.01.2017)
27. 2. - 2. 3. 2017 MASMEDIÁLNÍ KOMUNIKACE doc. ThDr. PaedDr. Ing. Gabriel Paľa, Ph.D. - vždy obecné uvedení do jednotlivých témat; ostatní hosty zařazuji podle návaznosti jejich témat a oblasti, ve které působí. Půlka dne bude vždy teoretická. PO 14:00 - 16:00: doc. ThDr. PaedDr. Ing. Gabriel Paľa, Ph.D. Masmediální komunikace - pojem Masová komunikace a masová kultura Informační útvary - pojmy a použití Zábava v médiích - pozitivní i negativní rozměr zábavných formátů 16:30-19:00 host druhého dne: Mgr. Lenka Svobodová Náboženská vysílání v rádiu - praxe a zkušenosti ÚT 14:00 - 16:00: doc. ThDr. PaedDr. Ing. Gabriel Paľa, Ph.D. Reklama Veřejné mínění Manipulace Novinářská etika 16:30-19:00 host druhého dne: Mons. Martin Holík Téma: post-true, post-facts fenomén doby, dále reflexe výzkumu Manipulace v médiích (MUNI): podléhání vlivům webů, kategorizace (dehumanizace, nálepkování, marginalizace, démonizace...) ST 14:00- 16:00 - doc. ThDr. PaedDr. Ing. Gabriel Paľa, Ph.D. Rádio Televize Internet 16:30 - 19:00 host třetího dne: Lukáš Jirsa, Ph.D (bude se promítat) Spiritualita a film - různé podoby setkávání filmu a náboženství ČT 14:00 - doc RNDr. ThLic. Karel Sládek Ph.D. Závěrečná diskuse Téma: Fikční svět médií a reálný život |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. ThLic. Karel Sládek, Ph.D. (28.06.2012)
Cílem předmětu je obeznámit studenty se základními pojmy, principy a formáty masmediální komunikace. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. ThLic. Karel Sládek, Ph.D. (17.07.2012)
1. PRIBULA, M. - PAĽA, G.: Stručne o komunikácii. Prešov : Pro communio, 2006, 160s. 16. RANKOV, P.:Informačná spoločnosť - perspektívy, problémy, paradoxy. Levice : Koloman Kertész Bagala LCA Publishers Group, 2005. s. 173 s. ISBN 80-89129-91-9. 17. SEEWALD, P.: Svetlo sveta - Pápež, Cirkev a znamenia čias. Bratislava : DON BOSCO, 2011, 226 s. ISBN 978-80-8074-138-9. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. ThLic. Karel Sládek, Ph.D. (28.06.2012)
1. Masmediální komunikace - pojem 2. Masová komunikace a masová kultura 3. Informační útvary - pojmy a použití 4. Publicistické žánry - pojmy a použití 5. Zábava v médiích - pozitívní i negatívní rozměr zábavných formátů 6. Rádio 7. Televize 8. Internet 9. Reklama 10. Veřejné mínění 11. Manipulace 12. Novinářská etika 13. Globalizace - fenomén současného mediálního světa 14. Církev a média - dokumenty Církvi 15. Mediální výchova (introdukce do mediální výchovy) |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. ThLic. Karel Sládek, Ph.D. (03.01.2017)
Podmínkou udělení zápočtu je minimálně 80% aktivní účast na hodinách. V průběhu student připraví pracovní portfolio, které po vzájemné diskusi odevzdá garantovi oboru - více na první hodině. |