|
|
|
||
Náplní předmětu je další budování a rozvíjení schopností a dovedností potřebných pro současné klavírní vyučování. Akcent je kladen na vlastní tvořivý přístup studentů a neustálé hledání, rozvíjení a nalézání cest k optimálnímu nástrojovému vyučování.
Vzhledem k protiepidemickým opatřením je potřeba vyhledávat alternativní varianty výuky a plnění pedagogické praxe.
Poslední úprava: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (13.12.2020)
|
|
||
S ohledem na uměleckopedagogickou povahu předmětu, potřebu praktického využití hudebního nástroje a odpovídající počet studentů probíhá výuka prezenčně. Od 12.10 probíhá výuka přes Microsoft Teams. https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a83ca6dedaed54935b631e9843ad07307%40thread.tacv2/conversations?groupId=5947b481-f266-4c38-bfbe-ebea05d49331&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (14.10.2020)
|
|
||
Barenboim, Daniel: A Life in music. Arcade Publishing New York 2003 Brendel, Alfred: Hudba, smysl a nesmysl. Volvox Globator, Praha 2016
Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Hlubší vhled do problematiky oboru včetně orientace v soudobých trendech klavírního vyučování. Prezentace praktické ukázky vyučovací hodiny s modelem a následná reflexe.
Poslední úprava: Tichá Libuše, doc. MgA., Ph.D. (16.01.2019)
|