|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
![]() |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz.jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Kurz Didaktika anglického jazyka IV završuje studium oborové didaktiky anglického jazyka. Rozšiřuje stávající znalosti studentů v tématech předchozích kurzů a prohlubuje je o nová témata dle nejnovějších poznatků aktuálního lingvodidaktického výzkumu. Kurz se zaměří na neurolingvistické a psycholingvistické základy teorie osvojování jazyka. Zvláštní pozornost bude věnována testování a hodnocení v cizích jazycích, měření úrovně kompetencí, diagnostice učebních stylů a jazykových vloh. Vzhledem k inkluzivnímu pojetí české školy budou tato témata představena rovněž z pohledu výuky žáků se specifickými potřebami učení.
Poslední úprava: Mikuláš Martin, Mgr., Ph.D. (30.01.2021)
|
|
||
The level of language proficiency (C2 level) and the ability to formulate ideas properly and accurately are ALWAYS subject to assessment and evaluation. Deficiencies in students' oral and written production are penalised. Papers with serious systemic errors may be disqualified.
Poslední úprava: Mikuláš Martin, Mgr., Ph.D. (05.02.2021)
|
|
||
Relevant chapters in the following sources:
Neurolinguistic and psycholinguistic fundaments of the SLA process, bilingualism:
Testing and Assessment in TEFL:
SLA Diagnostics. Learning styles, L2 learners with specific learning needs:
Others:
Poslední úprava: Mikuláš Martin, Mgr., Ph.D. (16.02.2021)
|
|
||
The examination consists of two parts: 2) oral (each student elaborates on exactly one topic; this part is to assess the depth of students' knowledge and their ability to elaborate on a particular topic thoroughly) Poslední úprava: Mikuláš Martin, Mgr., Ph.D. (31.01.2021)
|
|
||
Sylabus:
Sylabus byl inovován v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. Kurz je součástí vzdělávacího modulu pro rozvoj kompetencí studentů v oblasti evaluace a autoevaluace. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (06.03.2022)
|