|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Kateřina Chroustová, Ph.D. (13.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (27.02.2021)
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. 1. vyd. Praha: ISV nakladatelství, 1999, 292 s. ISBN 80-858-6633-1. Kloučková, J., & Šulcová, R. (2010). Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání. In A. Veřmiřovský & J. Chupáč (Eds.), Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie (pp. 151-156). Ostravská univerzita v Ostravě. PAVLÁTOVÁ, Věra. Průmysl v mém okolí – projekt. Metodický portál: Články [online]. 21. 09. 2011, [cit. 2018-05-13]. Dostupný z WWW: STRAKA, Miloslav. Chemické vycházky, aneb, Náměty pro činnost při vycházce do přírody, která může nahradit exkurzi do chemické výroby nebo laboratoře. Vyd. 1. Žďár nad Sázavou: Informační a metodické centrum, 1996. 20 s. PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Vyd. 6., rozš. a přeprac.. Praha: Portál, 2013. 562 s. ISBN 978-80-262-0367-4. Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (09.03.2020)
Zakončení předmětu se různí podle jeho pojetí. V případě, že je kurz zealizován ve spolupráci s PřF UK (pravděpodobnější varianta), je výstupem zpracování reflexí z návštěv jednotlivých zařízení navštívených v rámci týdenního výjezdu. V případě, že bude kurz organizován svépomocí, je podmínkou udělení zápočtu absolvování 5 exkurzí a vypracování výstupů reflektujících danou exkurzi. Cílem je v obou případech vytvoření podkladů pro vlastní exkurze se školní třídou, proto reflexe exkurze musí obsahovat nejen popis daného programu, ale i kontaktní osobu, odkaz na místo apod. |