|
|
|
||
V rámci předmětu se studenti stanou součástí týmu připravujícího soutěž Matematické putování (https://mdisk.pedf.cuni.cz/Putovani/). Budou tedy společně navrhovat kontext hry, samostatně pak budou tvořit úlohy, recenzovat úlohy kolegů a připravovat materiály pro soutěžící. Seminář je ukončený organizací vlastní soutěže pro žáky 4. a 5. ročníků základních škol.
Poslední úprava: Zavřel Karel, Mgr. Bc. (28.02.2020)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, vytvoření a recenze předepsaného počtu úloh, účast na organizaci soutěžního dne. Poslední úprava: Zavřel Karel, Mgr. Bc. (28.02.2020)
|
|
||
Sbírky matematických úloh pro žáky prvního i druhého stupně ZŠ. Úlohy ze starších ročníků matematických soutěží. Kvízové úlohy z časopisů. Studenti mohou náměty úloh čerpat i z jiných zdrojů podle svého uvážení. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.03.2020)
|
|
||
Tvorba soutěžních úloh: postupná tvorba souboru soutěžních úloh. Studenti se učí tvořit či upravovat matematické úlohy vzhledem k věku žáků i cíli, který si daný ročník soutěže stanoví. Dále se učí poskytovat cílenou zpětnou vazbu ostatním studentům v předmětu. Tvorba vzorového řešení úloh. Studenti se učí vypracovat řešení tak, aby bylo srozumitelné pro žáky daného věku. Příprava soutěže z hlediska úloh, komunikace se školami i vlastní organizace soutěže z hlediska prostorového (soutěž probíhá v celé budově fakulty). Úlohy se vkládají do prostředí, které je pro žáky motivační. Organizace vlastní soutěže a její vyhodnocení. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (05.03.2020)
|