|
|
|
||
Tvorba reedukační pomůcky Písmený návrh doporučení pro reedukaci a podpůrná opatření ve vzdělávání žáka s vybranou SPU na základě kazuistiky. Počet možností pro získání zápočtu: 2 Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (17.10.2017)
|
|
||
JUCOVIČOVÁ, Drahomíra. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0645-3.
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Metody reedukace specifických poruch učení – dyslexie. Praha: D + H, ISBN 978-80-903869-7-6
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol (i pro SŠ). Praha: D + H, ISBN 978-80-903579-7-6
JOŠT, J. Čtení a dyslexie. Praha: GradaPublishing, a.s., 2011, ISBN 978-80-247-3030-1
KREJČOVÁ, Lenka, Zuzana BODNÁROVÁ, Kamila ŠEMBEROVÁ a Kamila BALHAROVÁ. Specifické poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie. 2., aktualizované vydání. Brno: Edika, 2018. Rádce pro rodiče a učitele. ISBN 978-80-266-1219-3.
MATĚJČEK, Z. (1995) Dyslexie - specifické poruchy učení. 3.vyd. Praha : Jinočany H&H. ISBN 80-85787-27-X.
NOVÁK, J. (2004) Dyskalkulie. Havlíčkův Brod: Tobiáš. ISBN 80-7311-029-6.
POKORNÁ, V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 2010, ISBN 978-80-7367-817-3
POKORNÁ, V. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-931-6
Sindelarova, B. Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál, 2013, ISBN 978-80-262-0405-3
ZELINKOVÁ, Olga. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Vyd. 12. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0875-4.
Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků mimořádně nadaných Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (01.03.2018)
|
|
||
Etiologie specifických poruch učení Deficity dílčích funkcí (zrakové vnímání, sluchové vnímání, prostorová orientace, intermodalita, serialita) Dyslexie - diagnostika, reedukace Dysgrafie - diagnostika, reedukace Dysortografie - diagnostika, reedukace Dyskalkulie - diagnostika, reedukace Specifické poruchy chování - ADHD, ADD - diagnostika a intervence (Funkční analýza chování aj.) Individuální vzdělávací plán pro žáky s SPU (vhodná opatření) Nespecifické obtíže spojené s osvojováním školních dovedností Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (17.10.2017)
|